Forumsvar skapade

Sida 104 av 114
  • ian

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 23:18 som svar på: Säkerhetsutrustning

får man lov att fråga vad man har en ”linkniv” till?
    är det en kniv och har man den isf när man har hamnat i träd eller liknande?
    har svårt att tänka mig att man skulle dra fram en kniv o kapa linorna när man släpas o har enhalvsekund på sig att kapa sina dyra linor.

jaja… ett gott skratt kanske iaf?

/Ian

• ian

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 19:56 som svar på: Musikvideo med kite från varberg

på tal om mtv har de startat nåt som kallas för rush där de kör lite kul spoert ibland. Igår var det kitesurfing från wave classic. kul

• ian

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 23:54 som svar på: Copello custom

jeklars va fina!
    Vill haaaaaa!

• ian

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 20:09 som svar på: Erfarenhet av SAS?

bäst är väl att höra med dem men skulle inte tro att de bara packar in grejorna utanvidare. Åkte från boston till götet med en bomväska fylld med en vuxenrigg och två barnriggar. Priset för at ta med detta var $100. Hon vid incheckningen sa att det var samma taxa för kajak,drakutrustning och vindsurfingutrustning osv. så du kan ju börja med att packa allt i en stor väska och försöka kalla det för ”sportutrustning” =)
    lycka till!
    ps. åkte samma sträcka i somras med liknande utrustning fast med airfrance, de frågade inte ens om väskan utan det enda jag behövde göra var att bära bort den till någon hiss då den ej gick in på rullbandet vid incheckningen

• ian

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 18:52 som svar på: boende under sm?

redan planering inför nästa år eller e det ett till sm snart? confused.gif

• ian

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 14:17 som svar på: Handskar vantar mm?

man ska nog tänka två gånger innan man klipper i ylle. har för mig att allt bara blir en lång tråd och ett stort hål.
    /En som inte fick mvg i syslöjd =)

• ian

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:57 som svar på: Vilket bräda segel var snabbast vid GWC speed..

vinnaren (32knop) körde på gaastra pulse-segel tror jag, ett camberlöst freeridesegel =)

med reservationer för en himla massa fel

• ian

Medlem
    4 oktober, 2003 vid 10:52 som svar på: Vem säljer F2 damvåtdräkter?

kan det ha verit surfcompaniet? (http://www.surfcompaniet.se)

• ian

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 21:38 som svar på: Gummi fläpp på bräda ?

jodu, vad jag har hörtoläst är det till för att se till så att fenan inte kan suga ner luft, alltså som ett förlängningslock. spinouthindring helt enkelt.
    GOnatt

• ian

Medlem
    29 september, 2003 vid 16:03 som svar på: Hur gick det i speedtävling i GWC i lördags?

av vad jag såg så körde vinnaren ett gaastra pulse (freeride(?) utan cambers) men kan nog ha haft fel =)

själv lyckades man komma upp i dryga tjugosex knop innan man märkte att man skulle försöka komma tillbaks också=)

jaja… trettio känns inte allt för långt borta

• ian

Medlem
    24 september, 2003 vid 05:41 som svar på: Tips på bra hjälm?

kolla med surfcompaniet (http://www.surfcompaniet.se) tror att de har lite radz-grejor

• ian

Medlem
    15 september, 2003 vid 15:17 som svar på: Snyggast crash-trick?!

att råka kroka i när man duckar seglet kan ju vara smått irriterande

• ian

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 22:19 som svar på: Bilder från fiskebäck igår 22 augusti

fiskebäck kanske inte har allt det mest extrema men det är nära och… tja…crazy.gif…nära

• ian

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 21:28 som svar på: Tips på freestyle moves

här finns en del trick med bra instruktioner och dessutom tips på hur man kan utveckla dem
    http://www.roynbartholdi.com/
    kolla också under links på nämnda sida så finns där ett par sidor.

Lycka till med snurrandet!

• ian

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 21:21 som svar på: Optimal riggning
Sida 104 av 114
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA