Forumsvar skapade

Sida 102 av 420
  • jester

jester

Medlem
    30 december, 2009 vid 12:19 som svar på: Impact väst

i denna forumdel gör många tvärtom… Dom tar sin impact-väst och fyller den med bly.. 🙂

Själv kör jag bara med en NP-flytväst och en hjälm det fungerar fint för mig iaf.

• jester

jester

Medlem
    29 december, 2009 vid 11:00 som svar på: gps för issurf och med bilkarta??

Finns ju svenska återförsäljare.. Kolla dessa o en massa annat om GT 31 här: [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57774″]GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂 – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

• jester

jester

Medlem
    29 december, 2009 vid 09:36 som svar på: gps för issurf och med bilkarta??

Hejs!

Jag gissar att det är samma regler ang GPSer på is-forumet som vi har i vindsurfing-forumet, och då är svaret, nej det finns inte! Dock bör man kunna använda blåtandsversionen avt GT31 (BGT31) till en bärbar eller handdator eller liknande. Har dock inte provat själv då jag har GPSi mobilen.. 🙂

Det är många som använt sina GPser även vid utförsåkning, så det fungerar. Om det blir lika exakt som vid plattåkning? Ingen aning.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    27 december, 2009 vid 16:31 som svar på: SWE135x2 > Vår son föddes 02.07 idag!

Grattis som f-n! Och jag håller med… Jesper är ett bra namn… 🙂

• jester

jester

Medlem
    23 december, 2009 vid 17:06 som svar på: God jul på eder alla!

Go Jul osv!

• jester

jester

Medlem
    22 december, 2009 vid 13:45 som svar på: Hjälp att komma igång

Nej, dom nya dräkterna är fantastiskt mjuka o fina. Har själv införskaffat en NPX Zealot, och den är otroligt skön att ha på sig. Dock är det en utpräglad höst/vinter/vår dräkt. Inget man har på sig när det börjar bli varmare. Då kör jag helst med en dräkt med korta armar.

• jester

jester

Medlem
    19 december, 2009 vid 18:07 som svar på: 2010

Dom blå pillrena du käkar är oxå fusk, Robban!

• jester

jester

Medlem
    17 december, 2009 vid 13:24 som svar på: 2010

Nej, jag tror inte det. Den verkliga orsaken är nog snarare att du får lite skydd för lattan där. Nu är det ju inte lika mycket indraget där som NP, men det har ju knäckts ett par lattor i dom seglen, kanske inte hade skett med en sådan här konstruktion?

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2009 vid 21:34 som svar på: Sailworks NX9/NX10

Ja, håller med om att det röd-svarta ser bättre ut. Ser liksom proffsigare ut…

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2009 vid 21:27 som svar på: 2010
  • jester

jester

Medlem
    11 december, 2009 vid 07:18 som svar på: Nytt motmedel för stenträffar i TT.

Man tar vad man har, Robban…

• jester

jester

Medlem
    10 december, 2009 vid 15:20 som svar på: Nytt motmedel för stenträffar i TT.

Nä, ge faen i vår Anders!

• jester

jester

Medlem
    9 december, 2009 vid 08:20 som svar på: önskelista

Ouch! Lider med dig Mac! Hoppas det löser sig…

• jester

jester

Medlem
    8 december, 2009 vid 15:07 som svar på: Bilen för er som kör speed med North Sails!

Jag väljer att inte citera det du sa i lördags, Lasso.. 🙂

Seve1000: Det har jag en själv. Märker faktiskt upp mina brädor med en sådan.. Blir rent o snyggt…

• jester

jester

Medlem
    8 december, 2009 vid 09:53 som svar på: Bilen för er som kör speed med North Sails!

Jag som faktiskt är på jakt till instegsskydd i min nya surfmobil… Borde det inte finnas någon driftig firma som tar fram sånt här?

Sida 102 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA