jester
Forumsvar skapade
-
RS Slalom är ju ett (väldigt lätt) nedbantat race-segel. Gör dig själv en tjänst och skaffa en riktig mast till seglet! Går naturligtvis bra med X6, men absolut bäst med en X9. Men presterar som sagt riktigt bra med X6
-
Jag kör 24″ när jag kör slalom/speed. Inga problem alls. Jag hävdar att det som man tycker är bekvämast är det som fungerar bäst… Dock är det ju inget fel i att testa sig fram.
Har dock för mig att någon som kan formula förklarade varför dom kör korta linor, men minns inte riktigt. Hade väl nåt med bredd av bräda osv att göra.
-
Och ännu värre blir det när man ser att personen reggades den 18 november… i år… 🙂
-
Nä, värst är jag inte, men nästan: http://www.surfzone.se/forum/memberlist.php?order=DESC&sort=posts&pp=30
Måste nog skaffa mig ett liv, eller nåt…
-
Efter gårdagens minst sagt mediokra insats i FlipperSM, så är det inget att satsa på… 🙂
-
Brädor: CA53 och Exocet Warp SL Pro 71.
Segel: Challenger Aero
Fenor ChocoResor: Holland, och ev Afrika
-
Oj.. Har ju glömt att ”mitt” märke haft 2010 spikade sen ett tag tillbaka. Seglet har fått lite mer power genom lite kortare mast, och längre bom. Anders mummlade nåt om att få ytterligare lite mer profil över bommen. Jag kommer dock köra vidare på mina 2009 nästa år. (och ja, schakrute-mönstret är tokfult)
-
Ser bra ut!
Jag är med.
-
crash151;589876 wrote:
Jösses… Verkar enklare o köpa rätt mast till sina segel, då slipper man det här steget… 🙂
-
Ja, oavsett vilken GPS som används så bör man alltid använda senaste programvaran, men extra mycket sen uppdateringen av GP3S (alltså ny uppladdningsrutin där).
-
Tror inte det går, tyvärr. Du får leva med att scrolla ett par rader ner… Men jag har iofs inte jobbat något med programvaran detta forum baseras på. Och om det går så är det ju Steffo som får göra det hela.. Mao, jag kan inget göra… 🙂