Forumsvar skapade

Sida 103 av 420
  • jester

jester

Medlem
    7 december, 2009 vid 14:55 som svar på: Mast-fråga.

RS Slalom är ju ett (väldigt lätt) nedbantat race-segel. Gör dig själv en tjänst och skaffa en riktig mast till seglet! Går naturligtvis bra med X6, men absolut bäst med en X9. Men presterar som sagt riktigt bra med X6

• jester

jester

Medlem
    3 december, 2009 vid 07:31 som svar på: Trimhjälp

Jag kör 24″ när jag kör slalom/speed. Inga problem alls. Jag hävdar att det som man tycker är bekvämast är det som fungerar bäst… Dock är det ju inget fel i att testa sig fram.

Har dock för mig att någon som kan formula förklarade varför dom kör korta linor, men minns inte riktigt. Hade väl nåt med bredd av bräda osv att göra.

• jester

jester

Medlem
    2 december, 2009 vid 18:51 som svar på: Julkalender

Ja, den saknas! Ni får nöja er med den näst bästa kalendern istället: http://www.oioioi.se/

• jester

jester

Medlem
    1 december, 2009 vid 09:04 som svar på: Mest inlägg på Steffo !

Och ännu värre blir det när man ser att personen reggades den 18 november… i år… 🙂

• jester

jester

Medlem
    30 november, 2009 vid 20:47 som svar på: Mest inlägg på Steffo !

Nä, värst är jag inte, men nästan: http://www.surfzone.se/forum/memberlist.php?order=DESC&sort=posts&pp=30

Måste nog skaffa mig ett liv, eller nåt…

• jester

jester

Medlem
    28 november, 2009 vid 13:47 som svar på: önskelista

Efter gårdagens minst sagt mediokra insats i FlipperSM, så är det inget att satsa på… 🙂

• jester

jester

Medlem
    28 november, 2009 vid 10:29 som svar på: önskelista

Brädor: CA53 och Exocet Warp SL Pro 71.
    Segel: Challenger Aero
    Fenor Choco

Resor: Holland, och ev Afrika

• jester

jester

Medlem
    27 november, 2009 vid 10:03 som svar på: 2010

Ja, jag vill ju köra med 6-5-4 dräkt, weed fin och regn!

Jag tyckte nog att nya färgerna på NP var dassigt tråkiga.. Hoppas det är en proto?

• jester

jester

Medlem
    27 november, 2009 vid 06:42 som svar på: 2010

Tror att 3dSystem blev för dyrt, med för liten förbättring…

• jester

jester

Medlem
    26 november, 2009 vid 12:57 som svar på: 2010

Oj.. Har ju glömt att ”mitt” märke haft 2010 spikade sen ett tag tillbaka. Seglet har fått lite mer power genom lite kortare mast, och längre bom. Anders mummlade nåt om att få ytterligare lite mer profil över bommen. Jag kommer dock köra vidare på mina 2009 nästa år. (och ja, schakrute-mönstret är tokfult)

• jester

jester

Medlem
    26 november, 2009 vid 09:57 som svar på: 2010

NP kör ju på med sina Evo II, North kommer med sina 2010:or nån gång efter års-skiftet som vanligt. Gaastra har jag ingen aning om.. 🙂

Rejs-prylar brukar ”släpa” lite jmf med dom lite enklare seglen från samma loft.

• jester

jester

Medlem
    25 november, 2009 vid 14:30 som svar på: accomodation Rematch Sweden-Holland May 2010

Ser bra ut!

Jag är med.

• jester

jester

Medlem
    25 november, 2009 vid 07:27 som svar på: Starboard GO 155

Jösses… Verkar enklare o köpa rätt mast till sina segel, då slipper man det här steget… 🙂

• jester

jester

Medlem
    24 november, 2009 vid 20:29 som svar på: Uppdatera era GPS-program!

Ja, oavsett vilken GPS som används så bör man alltid använda senaste programvaran, men extra mycket sen uppdateringen av GP3S (alltså ny uppladdningsrutin där).

• jester

jester

Medlem
    24 november, 2009 vid 17:38 som svar på: Uppdatera era GPS-program!

Tror inte det går, tyvärr. Du får leva med att scrolla ett par rader ner… Men jag har iofs inte jobbat något med programvaran detta forum baseras på. Och om det går så är det ju Steffo som får göra det hela.. Mao, jag kan inget göra… 🙂

Sida 103 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA