Forumsvar skapade

Sida 354 av 420
  • jester

Medlem
    1 april, 2006 vid 08:29 som svar på: vindsurfing på discovery nu

Lyckades tom spela in det hela… Ibland har man tur… Men mycket av materialet kommer från Search-serien…

• jester

Medlem
    1 april, 2006 vid 08:28 som svar på: F2 Missile SX

F2 verkar satsa stenhårt på att behålla/förbättra världsrekordet för standardbrädor. Nästan gränsfall att den kan ha chans att hävda sig mot prototyperna för en såpass stor kille som Dave White…

• jester

Medlem
    1 april, 2006 vid 08:24 som svar på: Tröjor med knop

Fi faen va bra jobbat, gubbar!

• jester

Medlem
    31 mars, 2006 vid 19:56 som svar på: Underbart med en surfbutik!
    Oregistrerad wrote:
    Mag wrote:
    Skit i och åk dit då!
    Och registrera dig eller gå och lägg dig!
    /Magnus

Nä men det e klart, lite skyltar och små motorcyklar gör verkligen de där extra 1500 spännen för ett segel värt det… och sen är det ju verkligen vår plikt att fixa så inte våra surfbutiker går i konkurs för att de inte kan hålla rimliga priser..

¨

Varför tillåter vi anonyma postningar igen? Var skönt när man var tvungen o logga in…

Jag tycker SP o dom andra butikerna gör ett grymt jobb, och när det passar mig kommer jag handla av dom. Vi lever ju i ett fritt samhälle där var och en gör vad dom själva vill (nästan iaf… ;))

• jester

Medlem
    31 mars, 2006 vid 11:03 som svar på: fiskebäck eller askimsviken?

Hur verkade det i TT Jester ? Ser ut att kunna bli vind framöver!

Väntar fortfarande på rapport från min spanare…

• jester

Medlem
    31 mars, 2006 vid 07:10 som svar på: fiskebäck eller askimsviken?

Nästan all snö borta nu i götet. Gött! Har skickat en spanare som skall svänga förbi TT idag…

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 21:00 som svar på: Jericoacoara – härmed struket från listan

håller med. ser riktigt skönt ut med plattvattnet på slutet.

Falsk marknadsföring!! Trodde det skulle vara lite riktig segling… Men bara en massa segelsnurrande…

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 20:58 som svar på: Triple X vs JP Super-X?

That’s the spirit! Låg tyngdpunkt är ju bra för väghållningen oxå… 😉

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 19:24 som svar på: Triple X vs JP Super-X?
    Knatte wrote:
    Jester wrote:
    För att förtydliga: Det är bara radikala våg-killar o feta speed-gubbar som behöver extremt små brädor. Väldigt sällan som en medel-svensson behöver en 70-liters bräda.

De radikala speedgubbarna då?? Jag kände med precis lite utanför. med min 70-litare 271 RRD racing. Jag är ju varken vågkille eller fet ännu 😀

Man är ingen radikal speedare om man inte är fet… Fat is fast! 😀

Men annars finns det ju något som heter undantaget som bekräftar regeln… 😉

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 19:18 som svar på: stealth på windsurfjournal.com

Mina 2 sista Warp kom till hamnen i början av denna vecka. Har jag tur får jag dom i morron…

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 13:28 som svar på: fiskebäck eller askimsviken?

åh faen. Kanske det kan bli lite TT till helgen med lite tur. Har ju varit ganska varmt ute idag. Gräsytor osv har ju faktiskt torkat upp lite idag

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 11:45 som svar på: fiskebäck eller askimsviken?

Var 30cm kärnis där för en vecka sedan. Så jag tror att det ligger kvar ett tag till. Men jag har inte varit där, nej.. Vi får be någon åka förbi o kika

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 10:49 som svar på: Min första oulle(rulle på sv.)

Tips: Använd K-Lite Codec Pack på http://www.codecguide.com/

Funkar kalas och inehåller alla codecs man behöver.

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 09:48 som svar på: Triple X vs JP Super-X?

För att förtydliga: Det är bara radikala våg-killar o feta speed-gubbar som behöver extremt små brädor. Väldigt sällan som en medel-svensson behöver en 70-liters bräda.

• jester

Medlem
    30 mars, 2006 vid 09:04 som svar på: fiskebäck eller askimsviken?

Är garanterat is kvar nere i Torkelstorp ännu…

Sida 354 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA