jester
Forumsvar skapade
-
Lyckades tom spela in det hela… Ibland har man tur… Men mycket av materialet kommer från Search-serien…
-
F2 verkar satsa stenhårt på att behålla/förbättra världsrekordet för standardbrädor. Nästan gränsfall att den kan ha chans att hävda sig mot prototyperna för en såpass stor kille som Dave White…
-
Oregistrerad wrote:Mag wrote:Skit i och åk dit då!
Och registrera dig eller gå och lägg dig!
/MagnusNä men det e klart, lite skyltar och små motorcyklar gör verkligen de där extra 1500 spännen för ett segel värt det… och sen är det ju verkligen vår plikt att fixa så inte våra surfbutiker går i konkurs för att de inte kan hålla rimliga priser..
¨
Varför tillåter vi anonyma postningar igen? Var skönt när man var tvungen o logga in…
Jag tycker SP o dom andra butikerna gör ett grymt jobb, och när det passar mig kommer jag handla av dom. Vi lever ju i ett fritt samhälle där var och en gör vad dom själva vill (nästan iaf… ;))
-
Hur verkade det i TT Jester ? Ser ut att kunna bli vind framöver!
Väntar fortfarande på rapport från min spanare…
-
Nästan all snö borta nu i götet. Gött! Har skickat en spanare som skall svänga förbi TT idag…
-
håller med. ser riktigt skönt ut med plattvattnet på slutet.
Falsk marknadsföring!! Trodde det skulle vara lite riktig segling… Men bara en massa segelsnurrande…
-
That’s the spirit! Låg tyngdpunkt är ju bra för väghållningen oxå… 😉
-
Knatte wrote:Jester wrote:För att förtydliga: Det är bara radikala våg-killar o feta speed-gubbar som behöver extremt små brädor. Väldigt sällan som en medel-svensson behöver en 70-liters bräda.
De radikala speedgubbarna då?? Jag kände med precis lite utanför. med min 70-litare 271 RRD racing. Jag är ju varken vågkille eller fet ännu 😀
Man är ingen radikal speedare om man inte är fet… Fat is fast! 😀
Men annars finns det ju något som heter undantaget som bekräftar regeln… 😉
-
Mina 2 sista Warp kom till hamnen i början av denna vecka. Har jag tur får jag dom i morron…
-
åh faen. Kanske det kan bli lite TT till helgen med lite tur. Har ju varit ganska varmt ute idag. Gräsytor osv har ju faktiskt torkat upp lite idag
-
Var 30cm kärnis där för en vecka sedan. Så jag tror att det ligger kvar ett tag till. Men jag har inte varit där, nej.. Vi får be någon åka förbi o kika
-
Tips: Använd K-Lite Codec Pack på http://www.codecguide.com/
Funkar kalas och inehåller alla codecs man behöver.
-
För att förtydliga: Det är bara radikala våg-killar o feta speed-gubbar som behöver extremt små brädor. Väldigt sällan som en medel-svensson behöver en 70-liters bräda.
-
Är garanterat is kvar nere i Torkelstorp ännu…