johanw
Forumsvar skapade
-
-
de brisar i habo nu iaf… helt sjukt när dom flesta inklusive mig själv åkt där ifrån så kicka den in… va nog några som fick åkte lite najs nu på kvällen
-
@_Sofia_ 464596 wrote:
yes johan nu vet du vem ja e iaf:wink:
hehe yes tjejen nu vet jag vem du e :laugh:
-
ja jag kan bara instämma!! fyf an va najs helg de har varit helt perfekt!! kul vi e ett så najs gäng
-
haha jävla va najs helg de va!!! ni e fan för goa allihopa blir tok najs nästa gång me 🙂
-
sista bilden va riktigt grym!! härligt o se
-
blir inget me dusch du får bada… kolla tråden http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=464311#post464311
-
de va ju fan va de klöddas… micke på campingen har tydligen gnällt lite som jag ahr fatta de!!.. så skit i o gå in på campingen!!
så nu gör vi så här imed att de nog redan e folk på väg så möts vi som på den gamla kartan o sen fixar vi tält plats
alla som kommer i mrogn får kolla upp var vi e…!!!
-
där e minst en stor på stranden.. typ 5 meter till havet.. så de e bara att grilla på 🙂 de ska jag göra
-
@WakeNils 464105 wrote:
har ni inte tillgång till nån båt så vi kan köra wake? nån liten så vi kan köra slider eller nåt?
jag ska kolla..
-
näää blir nog inte på morognen men kanske på efter midagen elelr något.. ja klart e de någon som e nykter o kan köra så banagar ju inte jag lite morogn skejt..
-
hehe njaaaaaaaaäää men de va varmt i vattnet 🙂 typ 20 grader elelr något 😀