johanw
Forumsvar skapade
-
matthias jag ahr neoprenlim hemma om du ska till habo i halgen..
-
Här e en karta över hur de kommer funka… pakera på parkeringen o kör inte ner till spoten för de får vi inte!!
Om ni ska till tältplatsen går ni över den stora vägen ni kom körande ifrån in på stigen genom buskarna rakt över infarten till campingen så kommer ni ditt..
Om ni bara ska ner till spoten så e de bara att gå ner genom bommen..
kolla eniro och min karta annrs e de bara att ringa.. kan nog fixa typ en skylt eller något me imrogn kanske..
ses där peace!
-
johanw
Medlem8 maj, 2008 vid 18:56 som svar på: Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???jag vill ha nummer fyra
-
@kitemaster2000 464011 wrote:
Kolla med lunarstorm…. Fyndigt!
Kul att samhall också finns representerade på denna sida!
shit!! var fan kom du ifrån.. du bara dök upp o va dryg
-
johanw
Medlem7 maj, 2008 vid 17:43 som svar på: Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???@_Sofia_ 463669 wrote:
Ne va i danmark i helgen som vad och importerade litte, de en student har råd me typ 😛 e int säker på att de blir habo för min del i helgen…
tyvärr må ja säga!vafain årets surfhelg ju..
-
johanw
Medlem7 maj, 2008 vid 16:02 som svar på: Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???jag vill me ha rom!!!!
-
@jacobdolph 463536 wrote:
Hej på er
Hur ser det ut för helgen 10-11/5? Ingen vind någonstans men ni verkar ju köra ändå. Hur stark brukar brisen bli och hur länge håller den i sig?
//Jacob
ta me den största kiten du har o så ser vi om de går..
-
@Jan Becher 463435 wrote:
Inget ljudanlägning???? ska jag sitta och behöva lyssna på mina egna tankar i två och en halv dag
joooo fan alla ljudanläggningar e välkomna!!!! ta me allt ball ni har!! skejtar ni ta me brädor o så me om de inte blir vind kan man alltid dra en runda till malmö kanske… vi har fixat ett bra ställe o va på så ta me tält, sprit o gott humör så kommer de bli perfekt!!
-
@superlativo 463296 wrote:
Måste säga att det tar emot att jobba över en dag som denna..
tror knappt de går o åka idag.. elelr jo kanske.. blir najs i mrogn iaf
-
hahaha jag trodde de va något om solen