johanw
Forumsvar skapade
-
-
hahahha han e fan inte riktigt klok den där 🙂 jag hade varit najs o kunna iförsig..
-
-
jävla fint jobb johan
-
har hört rykten om att du hade ett jävligt najs tält..
-
johanw
Medlem5 april, 2008 vid 18:22 som svar på: Förbud på RIBBAN vi måste Agera nu med synpunkter.. Bråttom Bråttom@christian12345 456424 wrote:
Klart att det finns en anmälan mot surfare på Ribban. Även om jag inte vet något om det, så skulle jag gissa att det finns anmälan mot hundar också – trots att det är ett hundbad. Frågan är väl om det är en allvarlig incident eller ej.
Avfärda det inte så lättvindigt. Utan att veta vad ’incidenten’ rör sig om, så tror jag nog att det borde vara ganska harmlöst. Det skulle vara intressant att se relationen av folk som blir rädda för hundar och folk som blir rädda för surfare när de är på Ribban…
Det går nog inte att skriva i ett brev med den information vi har nu, men det skulle gå att diskutera om.
Går det att få reda på vad ’incidenten’ rör sig om?
precis de behöver ju inte ha varit en olycka.. kan ju bara varit en pansionär som blev rädd för att man körde nära bryggan eller något.. men som sagt går de o få reda på vad de va för ”incident”?
-
-
-
@Krillan82 456124 wrote:
övernattning? Allt hänger bara på mängden alkohol man trycker i sig, efter en ordentlig fylla så är dessa platser lämmpliga, Buskar, strandynor, kohagar, och det finns även en stor brygga man kan däcka på. Om ni behöver ha hjälp med era tält så säg till jonaish, han har stor erfarenhet av att tälta på asfalterade parkeringsplatser i ösregn.
hahah de va fna e sjuk kväll de me… hahahha vem har dom bilderna? tror jg har bilvit av me dom..
-
de kommer bli ett kalas till historierna
-
han e fan grym asså!!
-
vi kanske ska ha heögen efter som resver oxå??..