johanw
Forumsvar skapade
-
johanw
Medlem8 april, 2008 vid 20:26 som svar på: Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på Ribban -
johanw
Medlem8 april, 2008 vid 20:24 som svar på: Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på Ribban@henkeman70 457141 wrote:
Nya listan är påskriven!
Får ni ett förbud där vore det ett slag mot hela surf-Sverige. Illa!MM så alla måste skriva på!!! http://www.namninsamling.com/site/list.asp?id=2874
-
@Krillan82 457137 wrote:
det kommer bli skiit bra på lördag, det är nämligen då jag ska ha min dotter och då blir det alltid kalassurf, dock inte för mig
fint ju TACK krille:wink:
-
johanw
Medlem8 april, 2008 vid 18:09 som svar på: Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på Ribbanvar blir den nya av de e ju 50 på den gamla nu…
-
@sourra 457076 wrote:
Jävlar i haket! Det blir en tur i sommar, ingen tvekan om den saken!
elelr hur!!
-
-
@sourra 457060 wrote:
Bästa sättet att lära sig är att ta sig vatten över huvet =) Undrar om inte tomten kan skicka 17 m/s SW också?
kolla me han för de hade varit najs 🙂
-
johanw
Medlem8 april, 2008 vid 15:38 som svar på: Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på Ribbanmm gör en ny inanna för många skrivit under i så fall..
-
fan va fina dom va johan!! vi får byta o testa varandras en dag sen.. typ när vi kommer till er 🙂 jag måste träna lite först 😀
-
@jonaish 457026 wrote:
hahaha…. nä, det är nån annan som blir 3,0 den helgen…
har brunt hemma, så de ä lugnt!
:santa:
-
johanw
Medlem8 april, 2008 vid 14:46 som svar på: Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på Ribbanvad e de du ska ändra på genom o göra en ny?
-
johanw
Medlem8 april, 2008 vid 14:17 som svar på: Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på Ribbannu e vi 3.. fan kom igen nu alla på steffo måste ju minst va me där!!