jonaish
Forumsvar skapade
-
jonaish
Medlem4 april, 2008 vid 20:57 som svar på: Årets första afterworksession Askim idag fredag?WakeNils;456243 wrote:mmm… nya kites o nya bindningar, vinden är uppe i 7ms nu… känns lovande!var köpte du bindningarna mannen?
-
WakeNils;456189 wrote:låter bra! bokat!
hittar man inte nåt boende får man väl checka in på närmaste sjukhusta fan inte min säng för fan!
-
Falle;456107 wrote:Jag kommer,
tar med 2008 Naish Cult, Helix, Torch, Alliance, Code och Xeon-kites för utlåning.
tar med 2008 Naish Thorn, Haze, SOL och kiteWave-brädor (Alla Naish) för utlåning.tar med priser till dem som är värda en belöning… 🙂
Falle
http://www.fahlensurf.seGutt med lite riktiga saker! Då efter drickan…
-
det blir gonzo1,4 😉 han ökar som faiiiin!!!
-
tsssss… nä fan, jag ska för en gångs skull ta det lugnt med spriten 😉
-
vems tur är det att bli fullast å åka ambulans??
-
ja, såna däringa escalades ska man nog allt ta å köpa saj…
-
äre flexifoil delta brädan han kör på, ella??
-
Krillan82;456016 wrote:Bara en liten fråga, Jag förmodar att vi ska grilla kanske så jag bara undrar om det skulle möjligtvis skulle vara okej om man tar med sig en öl till maten?
klarre mannen…!
jag gillar att grilla, det blir bara bättre med öl
-
Krillan82;455830 wrote:Nu har du fan sketet i det blå skåpet.
aaa, de va gött å skita ner MFF skåpet som faiiiiiiin!!
-
skotten;455775 wrote:ahaha yeah totally with you on that one eddie, the only pictures Henke likes to take are of himself!
hahahahhahahaha… Men konstigt, grabben sitter ju på lunarstorm 😉
-
kitemaster;455767 wrote:Det är väl inte röda linan som gått av, utan den blå? Typ där framlinorna delar sig? Isåfall skulle jag sätta en ring där (på bomsidan om den röda loopen), så att du får rätt längd till kiten. Till bommen spelar ingen roll. PMa om du vill ha hjälp.
Inte så långt upp, men du har rätt att den blir blå längre upp!
Linan är delad i två delar, en blå/vit å en röd. Den blå/vita har sitt slut i mitten av kajten å den röda i min leash… som ni ser på bilden!Det här fixar man lätt med lite bättre lina, än va north kineserna hade från början…!
pics i über kvalle 😉