jonaish
Forumsvar skapade
-
sorry boys, jag försov mig den här helgen oxå…
får väl gottgöra er på nån vänster?!
-
träningsläger inför kick off’en???
Slots guld ä bra mkt bättre öl å grilla inte för mkt på stranden nu bara.. puss puss 😉
-
sourra;454834 wrote:Jag är hemma och kurerar mig inför den kommande veckan men ryktet gör gällande att Robban, Mattias och Stebe är i Skåne. Är det inte enklast att ringa Stefanovich och kolla läget? Eller talar ni inte med varandra längre sen ni vaknade upp i nakensked efter senaste spritfesten? Jag hoppas det blir lugnt på den fronten när det ska kalasas i Möllan härnäst.
då super vi ner alla under bordet….
tony, ring mig äru snäll! min mobil som jag haft i mer än 6år är nu död, vi ska ha begravning å sunt om nån dag :frown:
-
skotten;454526 wrote:About time I had some Flexifoils to demo!!! this weekend its on, looks like we may even be able to party at my place!
to’night?
-
är det så mkt vind så man kan kajta idag?
-
jääääääävligt secret hengo, men bara för att det är du och inte någon bonde från varberg!
åå säg inte till nån, att det var jag som sålde till dig!
http://www.wakeboarder.com/other/sliderplans.phtml -
JohanW;454303 wrote:hah fan vår idag iaf 😀 tok skejtat 4 dagar på en vecka nu.. blir dag 5 i mrogn:D
vilken tid ska du va å skajta?
jag funderar på å oxå dra in om jag inte ska lyfta vikter!! -
fan va mkt förbud det har blivit nu då!
-
AKA_KALLE;454150 wrote:men varför kitar du inte dåå? jag tycker det är kul att kita så därför gör jag det lixoom! spot your landing!
hahahaha… jag säger då det oxå!!
hur är läget där nere?