jonaish
Forumsvar skapade
-
den sista bilden har jag aldrig fått se och johan & hans flickvän, ser verkligen måttligt roade ut!!
dock skrattar johan 😉
-
hahahha… 3 pers som är ”jätte, wannabe” fulla
-
de där är ju inte jag, de ä ju en katt… dii ser du väl?!? 😉
-
skotten;448847 wrote:hey… it had been a rough day…. and you guys were drinking saft while I was drinking pints of manvodka and redbull….
ja du kan ju hålla daj till saft, för du å gonzo pallar inte trycket som krille, johan å jag gör!!
-
skotten;448794 wrote:haha nah nick had the key to get back in he was just too busy puking to look in his pocket…
gutt, he is alive!!
hahah,, can you remember that i call you, like 2’a clock this morning?? just checking that everything was alright up in varberg…
Gonzo sa:
fy fan för skåningar…. jag mår skiit jävla skåningar
mondo – alive
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=yL3aV0gu1S0&feature=related[/YOUTUBE]
-
JohanW;448770 wrote:va ju iaf lite surf o en rätt najs brud..
ja visst va den grymmm! fetaste musiken ever…
-
Krillan82;448745 wrote:hur ska jag kunna veta det…
ooo hur ska jag kunna veta det, bättre än dig???
tsss
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=eqjRD3g3nQA[/YOUTUBE]
-
Krillan82;448733 wrote:attityden jonas….
förlåt, jag menar ”har skotten däckat efter nån 3,0 drink å sen låst ute gonzo & ghost” ?!?!
-
curry;448701 wrote:najs bajs!
sluta kopiera det jag säger jesper!!
-
jonaish
Medlem2 mars, 2008 vid 01:36 som svar på: Första möjlighet att testa Instinct II från Ozone. Varberg söndag!sourra;448688 wrote:Verkar bli Viken imorgon. Fick ett telefonsamtal från vad jag trodde var en säl. Det visade sig att det var Tony som var dyngrak och försökte snacka svenska. [Duuh skah faw su-gah meen puh-yo!] Han meddelade även att det var viken som gällde. Vill han ändra sig får han skriva det här. Vi åker ned imorgon så vi är där vid elva. Frid!GRATTIS SOOORRA
han sa: [du ska fan suga min purjo!]
-
edorf;448642 wrote:varberg ?
Varberg !
-
hengo;448694 wrote:låter osm dräkten va nice. så fort jag få rmina skor ska jag testa Infinitin i snöoväder och se va den går för.. Hur kallt va de i luften ludd?
sommar värme kompis….
knaprar du Ecstasy Ludde? så mkt orkar jag inte läsa… ring om du ska ut, snikna kompis!!