jonaish
Forumsvar skapade
-
Krillan82;450644 wrote:Jag har en vän där nere Christian, snacka med honom, han ställer alltid upp i svåra situationer. Han heter Captain Morgan. Efter en stund med honom så brukar världen vara helt problemfri. Ha det gött
hahahaha krille82345678910
-
kasimir;450495 wrote:Kanske har väl inte tid egentligen men det blir nog das torn eller hjembane i mossby
TORNET!!
-
jag ska nog ta maj fan kanske börja köra på nöööisch kajst, fixa ett bra pris lelle, sourra & skotten?
-
jonaish
Medlem7 mars, 2008 vid 16:06 som svar på: swedish for beginners… -fooohrrnehhhhdrinnngssssoorfska de bli vind då? jag kan tänka mig åka om de blir nutt!!!
-
SkånePaul;450199 wrote:Köp en runt 12m!
har en till salu
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/16594/cat/9
-
gonzo;447877 wrote:tro fan man e sugen jag kikar boende som fasen nu har lyckas få tag i en så att jag kan få halva priset nu på stugorna där 🙂
vilka e sugna??jag är och du får skotten på köpet!!
-
jag är oxå med å delar på soppan mot resa upp och ner!!
-
snygging;448659 wrote:Dags att gå till burger king och se lite kite proffs på deras tv,man bör inte försöka samma sak hemma då åkarna är professional, hehehe!!!
Robsport står och polerar sina flexifoilar och bestar!såg den igår, riktiga nollor till proffs… moooahahahhaha 😀
-
Oscar;449268 wrote:3.5 år har gått och modet har inte försvunnit….men å andra sidan var det visst vita jeans rosa bälte och ljusblå skjorta som gäller i vår…..ska bara leta fram mina gyllene skor….sér lika fljolligt ut som shorts utanpå dräkten.
inte bara kajtare som gillar att ha shortsen utanpå!!
Niklas Stråhlén – S-4444 //windsurfarehttp://www.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=719&cat=500&perpage=12&sort=1&ppuser=1700
bara du som är en gammal fjolla…
-
skotten;449193 wrote:yeh will do.. I dont know if I can hit the east side this week.. work is pretty intense.. but if you can get over we will hook you up with some crispy goodness for the day…
vem har tjötat om east side…. var pryar jag den här veckan tony??
-
skotten;449190 wrote:Oh yeah the locals will be out this week. The top secret test gear will be here this week… I will be bailing from the office early to enjoy that crispy out of the bag feeling…. You know who you are, you know where we will be..
Great to see you are back onboard Lina, see ya at the beach… you will find my phone number in the contact section of any trainspotter magazine…
najs,, hook me up darling