jonaish
@jonaish
•
Ansluten jun 2005 •
Aktiv 20 år sedan
Forumsvar skapade
-
jonaish
Medlem5 februari, 2008 vid 14:20 som svar på: Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?fraulainen;442900 wrote:Om jag inte vore så PK som jag faktiskt är, så skulle jag kanske säga att nu får ni sluta böga er, era mongon. Är ni kristna eller vad är felet? Gå hem och rösta på sossarna med er, era arbetslösa socialfall.
Men det gör jag inte.en jevla röding i HL ella? banna alla muslimer!
-
jonaish
Medlem5 februari, 2008 vid 14:16 som svar på: Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?fraulainen;442900 wrote:Om jag inte vore så PK som jag faktiskt är, så skulle jag kanske säga att nu får ni sluta böga er, era mongon. Är ni kristna eller vad är felet? Gå hem och rösta på sossarna med er, era arbetslösa socialfall.
Men det gör jag inte.en jevla röding i HL ella? banna alla muslimer!
-
fan va ni kvider då, en öl före å efter surfet ger förebyggande faktor till en fortsatt bra dag….. jag trodde alla visste de?!?!
-
gonzo;442832 wrote:ja jag kör en downwinder från a-bay vart ska jag landa i skaoneland
du kan landa bjukt på Spillepeng avfallsupplag 😀
-
NIC – var fick du Kina ifrån, de ä ju från syd korea..
nu kan du lugnt åka till Kina å kajta 🙂
-
mkt fina bilder, synd att man inte palla surfa i söndas
downwinder nån?
-
JohanW;442789 wrote:jonas kolla nu henkes bilder på facebook..
ursch va jobbig, har inte honom… än 🙂
//återkommer när jag sett bilderna!
-
Var i Bazilien är bilderna ifrån SAM?
-
JohanW;442644 wrote:svårt o fota o kita samtidigt.. men henke tog en del me sin kamera..
men lajfstajl ä bra mkt bättre än allt annat!!!!
-
mjersen;442589 wrote:varmt luft stiger i alla fall, så om du mögar i en hyffsat tät våtdräkt, hoppar du högre.
Full fart med lustgas, haha!!
-
gött götti, gött gött
-
asså surfa är inte så noga?!
bara man kan flääscha me kajtsen på beachen 🙂
-
JohanW;442621 wrote:de som e marres e vårt 🙂
hahahaa, najs!!