jonaish
@jonaish
•
Ansluten jun 2005 •
Aktiv 20 år sedan
Forumsvar skapade
-
hur vet du det? har du testat kanske?
-
synd att du körde sönder kajten, blir ju inte så mkt kajt pics nu…….
-
Marrio, satt färgen kvar efter dagens session??
-
sourra;441211 wrote:Japp! Glömde knyta upp bridlarna när kiten var ny och sen när jag pumpade trasslade vinden till dom nåt jävulskt. Varför undrar du? Är du fortfarande purken över att du missade en superdag din tjockis?
SOURRIZO…. ANVÄND din jevla påsklämma!! -
sourra;441101 wrote:Ja fan det var gött!!! När bjuder skånehororna ned oss till Danmark!??
nån gång efter din mens kanske 😉 -
men kolla den här killen då, han hoppar ju fan mkt högre!!!!!
-
va heter låten i slutet?
-
Haze;440699 wrote:Falkenbergs killarna har en bräda som är stor som två bindningar. Den funkar sen körde en av de på en bodyboard unstrapped i somras tror det ligger en bild någonstans på steffo på det..
tandem kajta??
-
man behöver inte alltid tråd, bara man har bra tejp så funkar det fint och blir snyggare utan tråd!!
vid lagning mitt på duken
-
jonaish
Medlem23 januari, 2008 vid 08:27 som svar på: Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?de va väl de som va meningen, annars hade väl nästan ingen röstat alls….
-
gött, men va ä bilderna på rövspringan?
-
jonaish
Medlem22 januari, 2008 vid 14:49 som svar på: Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?varför leder jag omröstningen? fan, ta er i röven…
-
jonaish
Medlem22 januari, 2008 vid 07:09 som svar på: Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?bababahaha….