jonaish
Forumsvar skapade
-
Krillan82;439071 wrote:ja marre du är en kärring 😉 ( fan vad jag e dryg )
kom nu ut å lek med oss andra pågar, din lilla gås
va snackar du om då, Call3?!?
-
då ska man mönstra imorron! jippi, gratis mat 😀
-
Jag kanske kommer, ska på nån invignings sak i nya onwater shoppen oxå
-
hahahaaaaa den här då..
-
jonaish
Medlem12 januari, 2008 vid 20:01 som svar på: Hadlow kör Flexi, Langeree kör Naish, Lenten kör Slingshot…Haze;437403 wrote:Sourra och jag på Naish och Jonaish på EH och Gonzo på Cabrinha… Det räcker väl dessa märken?Hahahahaha
hahahaaaa…. kom ner å sup ner dig 😀
Ni kör bara på Naish för att jag heter joNaish!!
-
skejtar_henke;437314 wrote:Unik det kan jag hålla med om.. Duktig på att bli fullast och decka är du med… 🙂
sluta snacka skit,, jag blir fullast!
krille pallar inte trycket ibland, jag har uppfostrat han så 🙂 min lilla stoffe ä bra gulli allt!!
-
hengo;436928 wrote:Såg nån intressant skruv jag började skruva på, fick lös den…
Ring EH grabbsen ella iaf fixa en bild
-
jonaish
Medlem5 januari, 2008 vid 15:41 som svar på: Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?pjoter;436940 wrote:fan jona, nu får du va soft! om du inte blir snäll berättar vi för din mamma att du sitter å är elak på fyllan. då lär hon klippa både lördagsgodiset å bolibompa i minst en månad.jag ska genast gå ut i vedboden å skämmas för allt jag skrev
-
ä du så klåfingrig så får du skylla dig själv 😉
-
hahaha pojkar…
rätt svar: några smörgåsar å en pilsner
-
asså nu men….
ludde? meljerr? nån?…hur orkar ni… ni får fixa waves and hell for the best..puss
i (min bror) you
///krille, martin, marti, ludde, hugge, kalle, johan, krille, stoffe, martin, johan… gustav… pelle… gooo natt
-
jonaish
Medlem5 januari, 2008 vid 01:42 som svar på: När sker första tävlingen där både kiteare och vindsurfare tävlar mot varandra?hixx hick hahahahahhaha,,, sorry i’am druk to night