jonaish
Forumsvar skapade
-
jonaish
Medlem5 januari, 2008 vid 01:42 som svar på: När sker första tävlingen där både kiteare och vindsurfare tävlar mot varandra?dunk dunk dunl…… T’nt in da fakniong house mate 😉
yuopu kone i like house…. and club hits RMX
-
jonaish
Medlem5 januari, 2008 vid 01:39 som svar på: Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?skotten;436857 wrote:*****************.*****************
-
skotten;436835 wrote:I got a kiss from Victoria FTW
I love (my brother?)… btw, he like it suuu mutch
-
jonaish
Medlem5 januari, 2008 vid 00:33 som svar på: Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?blev du rädd? jag mena inget illa att knulla din fru, hon gilla det
vamos a la playa =)
-
jonaish
Medlem5 januari, 2008 vid 00:26 som svar på: Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?tetras;436827 wrote:vad ar dar for logic i det pastaendet??????du vet inget om mig… men jag fixar dig på mindre än 2 röda
-
jonaish
Medlem5 januari, 2008 vid 00:10 som svar på: Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?tetras;436824 wrote:e du också sponsrad?????jag har alltid undrat hur de är å smaka kuk… du måste gilla det iaf!!!!
-
de där ä sjukt, han måste va höööhöööög för att hoppas så höööhöööögt
-
victoria;436417 wrote:Never never ever ever! Jag kan inget annat än hålla med Henke –
det är seriööös inavel på Öland! För att inte tala om Färjestaden..
Inavel i karibien, någon?Va fan äre då i Bjärred, kolla Tetras!! hihihiiii…
-
Snackar du om den jätta långa slidern som börjar innefrån land?
-
tetras;436379 wrote:sa intressant var det me en ny Liquid Force kite i Habo!
Puss å kram, knulla med en banan
-
den har jag redan kört…
-
gott gotti gott, gott 2008
-
edorf;435995 wrote:SKANDAL
mm, kom tbx när du har lärt dig att dricka som en man! :ooo:
heheheee… de här blir ju bara bättre å bättre för varje inlägg!
Inget fel med att käka pulver, bara de att det inte är gratis… 😉 -
STOFFE säger (03:31):men näää de e ju tradet… min pappa tyckte inte det vAR KUL ATT HÄMTA MIG I ÅRE I EN KUNDVAGN
jonaish säger (03:36):najs som fan
STOFFE säger (03:37):de e la gött ända till far min sa ngt om – DU MÅSTE LÄMNA KUNDVAGNEN HÄR
vadå¨det var ju fan jag som hitta den
Din aloha kan ju fan inte annat än HÖJAS TILL MAX din lilla spillevink 😀