jonaish
Forumsvar skapade
-
Krillan82;426974 wrote:ahhhh najs najs… Lägntar redan tills vi hoockas upp igen. Då ska 3.0 slåss.
Men de kommer iaf INTE göras av jonaish, för han ska dricka mjölk only!!…
-
nästan samma sak dååå :ooo:
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=OrDzFQdpgYI[/YOUTUBE]
-
-
skotten;426584 wrote:hehe hi guys, finally home and showered, what an awesome weekend. All of us agreed that we could have never met a nicer bunch of guys and been any luckier with the weather.
Words cant discribe the weekend we had up there, but there are loads of random words that will cause us all to cast some thoughts back to the weekend we had..
I will take a look through the million photos I have here and put up some of them for us all to have a laugh at.
I think I speak for all of the guys when I say that if you guys ever feel like a random trip down south, all of our doors stand ajar and all of our soffas lie waiting to be surfed.
Hugs to ya all.
Tony – my hero!!
-
Arild;426602 wrote:något sliten idag:smirk:
haha, skojar du?
fan va man har ont i mage å huvudet..
-
sourra;426562 wrote:Varför inte? Hon fick ju hem en ny, uppdaterad version av sin son – Jonaish 3.0. Största skillnaden mot förra modellen är att 3.0 inte sprithetsar.
hahaha…. jag ska fan inte dricka annat än mjölk nästa gång!
grrrävmaskinisten;426570 wrote:ja det……åå fick du med dig 2 neilpryde kardborreband? hitta bara ett som inte va mitt…
-
hahaha… fyyy fan va najs allt va, tack som fan!
mammsen va dock inte lika glad när man kom hem 😀
-
gh0st;426166 wrote:Vad är adressen till stugorna? Nån som har en hitta.se kartlänk?
-
De som vill testa LF Mission och LF luxury kit… kan få göra det!
-
Vi tar lite bilder till dig Jens & dricker bärs åt daj!
hur blir de med stereo i stugan?
-
djevulen;426045 wrote:jag tittar in vid 20 tiden på fredag och då vill jag inte se några nycktra surfare,,,jag tar med ölen till er tror jag har 6-7 lådor kvar,,,det ska bli kul å få ett ansikte på alla steffoianer
vi vill ha brudar oxå!
-
Krillan82;425910 wrote:fan vad fett… vi vet ju alla vad som kommer hända. Dom lovar 13. alltså kommer det bli ca 10m/s och det är ju kalas. Jag och Johan W kommer fan vakna tidigtt å trycka i oss litte gröt sen ut och leka. tror vi e på vattnet senast 10. förhoppningsvis tidigare.
Mooahaha… diii ska vi bli tre pågar om!
-
djevulen;425895 wrote:satt å såg på lokaltvn,,de lovade 13-17 på lördag,västligt åxå så då rockar det
hoppas de inte blir mer…
Lördag
Mellan väst och nordväst, 10-14 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 15 m/sWindguru visar bara 12m/s
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=89 -
HBGSurfer;425780 wrote:Mmmm du är en rolig kille du, har du fixat någon brud än?
arbetar väl på det, men just nu har jag ingen.. nya postorderkatalogen har kommit, ska ta å kolla om jag hittar någon där först, sen blir de varberg!
vi kan yöö hjälpas åt ute på jaktstigen kompis! du kanske får sålt brädan i samma stund 😉