jonaish
Forumsvar skapade
-
ta med bruschan så kan ni hjälpas åt att lasta Atosen
-
där borta vid per&carl finns sjukt många har jag sett
-
Men kom igen nu dåå för fan pågar å töser, hoppa hoppa för fan…..!
-
Hahahaaa…. Len10 är bara på 2.0!
Själv ligger man såklart bättre till på 3.0 =)
-
Tack grabb!
Men va fan håller ni andra på med? måste ha 5 till…
-
hahaha gött… hur gåre med knät Sam?
-
bääääääääää…
få se om jag orkar, är rätt slö just nu… fattig oxå!
-
gh0st;427252 wrote:Ja, jag har haft fullt upp men bilder kommer a.s.a.p.
De hade vart najs om du ville skicka de bilderna du har på mig… När du har tid!
Skicka via MSN till joNaaaaish@hotmail.com
Tack på förhand!
-
sourra;427236 wrote:Ja Gonzo, kör! Ni kommer ju få gården med lada, silo, betesmarker, latrinpool och allt när hennes gamlingar trillar av pinn. Du kan ta EU-bidragen och köpa nya kiteprylar för. Det är ju en guldgruva för helvete!
hahahahaaa…. ska han bli bonde?! hahahahaa…. då kan ni lasta hans kor å rida ner till skoane-land till våren 😉
en gris å en ko där han bor, ia iaa aaa… en bonde bor på en bondagård med sina 5 små barn, ia iaa aaa… de säger muuu muu muuuuuu åå nööf nööööf nöf åå böö böö, ia iaa aa:ooo:
-
sourra;427236 wrote:Ja Gonzo, kör! Ni kommer ju få gården med lada, silo, betesmarker, latrinpool och allt när hennes gamlingar trillar av pinn. Du kan ta EU-bidragen och köpa nya kiteprylar för. Det är ju en guldgruva för helvete!
hahahahaaa…. ska han bli bonde?! hahahahaa…. då kan ni lasta hans kor å rida ner till skoane-land till våren 😉
en gris å en ko där han bor, ia iaa aaa… en bonde bor i en bondagård
-
gonzo;427224 wrote:hahaha
jonaish3,0 jag hoppas du visar dina päron dessa foton så att dom kan va stålta över digtssss….
Det har jag faktiskt oxå gjort, men de blev inte så speciellt stålta!Hur går de med bruden, ska du inte ta å satsa på henna, så päronen blir något stålta… De kan ju bli ett riktigt bra Svensson liv 😀
Näru! jag ska lämna alkoholen ett tag för å köra på din linje, ragga brudar!!
-
Har själv försökt förut…
Vill du ha en nyare 12a lr bara annat märke?
-
patrikol;426988 wrote:He He 🙂
Fan va dum i huvudet man är!
Smartare har man nog inte blivit efter den här helgen…
:frown:
-
patrikol;426988 wrote:He He 🙂
Fan va dum i huvudet man är!
Smartare har man nog inte blivit…
:frown:
-
Krillan82;426974 wrote:ahhhh najs najs… Lägntar redan tills vi hoockas upp igen. Då ska 3.0 slåss.
Då kan ju jag INTE dricka (najs som fan), för jag ska ju åka ambulans med dig!
Krillan82;426984 wrote:Jag å jonaish så klart. Vi är dom ända som har patientbrickor från varberg 🙂De ä som pokemonkort:grin: