jonaish
Forumsvar skapade
-
edorf;428487 wrote:G-lov ? joniash.. ni borde köra tobisvik… sjukt shorebreak men går man ut mot piren vid strandpaviljongen kommer man undan det … och har sjuk stenfri storvågs åkning så länge man håller sig från vårhallen… ni borde testa. sjukt bra rakt ost.. annars kanske stenshuvud..
fan oxå frode, de tänkte jag inte på tyvärr 🙁
Hbgkitare;428500 wrote:Fick precis en liten mobilbild från Tobisvik av Mathias!LF matthias?
-
blåser pung här, men N…. om det slår över till mer O så kan det bli gutt!!
-
skotten;428448 wrote:ahh brilliant, rotting wood and nails at habo… boys if you are gonna do it get some impregnated wood so it at least doesnt rot and fall apart. Hate to be the hitler, but you guys can do it much better than some stolen pallets. at least use plastic ones so we remove the nails from the whole image I have of nOObs next spring drinking water and it all coming out of holes in their feet.
Kör vi med pallar av plast, så behöver vi inte någon plastskiva & det håller längre!!!
typ…
http://www.sp-system.se/?gclid=CLy5hJ_j248CFQltMAodrVUz2A -
Fifi;428398 wrote:nä, vi måste ha en lite högre funbox än den!
jag tog bara ett exempel av många :rolleyes:
Har kollat lite på plast å hittat några billiga alternativ!
-
hildingdude;428383 wrote:Vi har byggt en slider till rågelund! vad ska ni ha lastpallar till om ni ska göra slider? vi byggde våran av reglar och den verkar bli välldigt stabil och bra 🙂
Jag tror vi bygger en funbox…
?!
-
Okaj, seriöst nu!
Pallar är lätt att fixa, men hur blir det med plaströr/plastskivor?
Allt jag hitta är skit dyrt!!!! -
jonaish
Medlem13 november, 2007 vid 14:02 som svar på: Liten från film från plattvatten paradiset Woodies, Perth, Australien.ser ut som secret här nere yööö…
-
hengo;428314 wrote:resan kostade 7700SEK (blev nån hundralapp dyrare då jag försökte undvika British Airways). Boende har vi inte kollat än riktigt, billigaste jag hittat är 35USD för ett rum.. Man kan också lägenhet med två sovrum, fullt utrustad mem kök, tvättmaskin etc, på stranden för cirka 11000SEK månad. Finns en del att välja på när det kommer till boende…
Gå in på stlucia.org finns en del alternativ
Med vilka flyger du med för 7700kr?
-
sourra;428305 wrote:Ja gööör det Jonas. Det var ju verkligen fokus på åkningen senast.
aaaaaa, vi är så seriösa så… med spriten :smirk:
-
JohanW;428200 wrote:tror de blir bättre med en skiva av något najs plats material på boxen.. ifall vi bygger en slider så e nog rör bättre..
yezzbox, det blir en box!
fan va najs, bara å kötta fan nu så vi kan äga sönder å samman alla göteburgare när de kommer :santa:
-
_Sofia_;428066 wrote:Ett tips.. Använd er av plaströr…:tongue:
vi får palla några rör från något bygge oxå :ooo:
-
finns de inte pallar gjorda i plast, de kanske är bättre om de ska ligga i vattnet!?!?
-
Swaine gütt!
Blire en new KICKER N’ SLIDER BATTLE till våren då?