jonaish
Forumsvar skapade
-
jonaish
Medlem23 juni, 2007 vid 21:28 som svar på: nån mer än jag som är sugen att åka till amager???När blir det road trip till west jylland?
-
http://www.sodergren.co.uk/images/IMG_1913WWW1.jpg
Sluta nu!
Här har ni bildbevis på att tetras kan hoppa 5meter!
-
jonaish
Medlem23 juni, 2007 vid 16:52 som svar på: Varför är man inte född i ett annat land?? kan man reklamera??man blev ju yrrr som fan….
-
@pjoter 392015 wrote:
En hög-AR kite kräver mer teknik och har man inte lärt sig den tekniken så kommer man få ut väldigt lite kraft ur den. Har man däremot lärt sig den så får man ut rejält mkt mer än med en låg-AR.
Vilken teknik måste man ha lärt sig, för att få ut mkt kraft ur en hög-AR kite?
-
-
Om inte kalle ska med, så vill jag väldigt gärna ta hans plats om det är okaj pjoter!
Annars åker jag med the bad boy tony ella nån annan habo local 😛
-
ååååh va gulligt :p
-
Vadå, vet du hur jag ser ut då?
-
fan, jag har blivit avslöjad…
-
-
GOoo for it pjoter and krille!
-
jonaish
Medlem21 juni, 2007 vid 19:09 som svar på: did you wake up this morning and think.. I am gonna leave my kite on the beach.@lina 391732 wrote:
ah! idioter!!!!!!!!!
sitter i skolan i Milano, full som och klar med terminen. fest dygnet runt nu.
saknar er allihopa nordar. PUSS / La LinaJävlar va du skriver bra för att va full som….. !! 😉
-
jonaish
Medlem20 juni, 2007 vid 20:58 som svar på: did you wake up this morning and think.. I am gonna leave my kite on the beach.hahaha bajs
-
@Pepä 391518 wrote:
Samma här, fast jag lär inte ut nåt. Grabbar o tjejer, den här slajdern är bara den första i en rad av skapelser som kommer produceras av firma Jönsson/Berg. Keep ya head up.
Jag kan måla ella skriva Jönsson&Berg på alla era skapelser 😉
-
@pewe 304470 wrote:
Finns bara ett par Pads, PADZ!! Dom är fetast!
/pewee
Ursäkta röran!!
Är det där Doyle Skate Padz? Skålformade oxå? Finns å köpa nu för tiden?