jonaish
Forumsvar skapade
-
-
@Krillan82 386527 wrote:
fet dag det där… lär nog få se mycket sånt skit i sommar
Skit?
Det där är underhållning på hög nivå 😉
-
@pjoter 386517 wrote:
två brädor e fan guld! asgött att bara byta bräda istället för att rigga om å mecka.
Å en kite funkar fint om man köper rätt kite. 😉 5-15m/s.Jag tänkte faktiskt köpa två brädor till!
Då har man en för varje kite typ; 128*36, 138*40 och en vågis;)
-
Klarar mig rätt gött på 15 wavEH, 12 frestylEH och 10 rippEHr!
Skulle dock vilja ha en större bräda (138-40cm…typ) för det där lilla mellanrummet mellan kitesen, då det blåser för lite för en liten bräda!
-
@gammelsurfen_ 386487 wrote:
Lite väl orginelt och trisst va ;)?
Du får gärna komma med ett annat namnförslag, jag har inte startat något än 😀
-
@sourra 386477 wrote:
Instämmer! Hjoniass, kan inte du bli svensk kitepresident på heltid när du är klar med skolan? =)
Mmm.. man skulle fan ha kört igång en svensk kiteorganisation!
typ…”Svenska kitesurfingförbundet” ??
-
-
Är det ludde som vill wakea efter en hjullastare, på första bilden??;)
snygga bilder på julgranen å på das locals
-
@Steffo 386337 wrote:
Det var ett misstag att den visades.
Då kan det vara nödvändigt med kompensation för allt lidande vi har haft!
-
När kommer du ut ludde?
-
Är det bara fågelskådarna som inte vill ha oss på Tippen och Näset?
Enligt vad jag har hört så kan inte Sverige förbjuda körning av vattenskotrer på svenskt vatten. För det finns en ”EU-lag”, som Sverige har godkänt när de gick med i EU, som tillåter det. Kan det va samma sak med kitesurfing då?
Hur tycker ni att Sverige ska reagerar jämfört med Danmark som tycks satsa mer på surfing än va Sverige gör?
Är det bara kitesurfing som är förbjudet på tippen och näset?
Tack för de svar jag har fått, jag blir bara glad om ni fortsätter i skriva olika frågor & svar!!!
-
-
@kasimir 386260 wrote:
Du kör ju aldrig i Ystad när det blåser så blåser det nästan alltid rätt riktning för Ystad.
ligger ystad på österlen?
-
@walle 386247 wrote:
första gången jag var i s-hamn faktiskt.. vilken liten håla det var!
faen inte mycket större än Gamleby!!!men Ystad e fint och ni har ju en och annan fin spot där nere…
Mmmm… spotsen är fejda, men de blåser nästan alltid fel riktning lr för lite när det är rätt riktning!