jonaish
Forumsvar skapade
-
@eagletech19 387535 wrote:
Hahaha men inte så stor plats som under en HEL buske. Man ska ju inte gama sig:grin:
Men kom gärna ner och testa eller bara kolla och ha det gött ,för vädret ser ut att bli superfint- ostlig vind 8-12m/s och strålande sol.
Vi syns/RTa ditt pick och pack till andra sidan skaune istället, de kommer bli gött!
-
De kommer väl sluta som på haga park, vi kitare får rigga under en buske 500m bort från tävlingen…
-
De kommer, de kommer!
Måste bara få rätt på Win-XP, de fittar som faen…
-
…min med!
Men jag satte två på hans, som tack 😉
-
Gött me så mkt svar!
Vet någon lr har någon lite fakta om nedstängningen av tippen & näset?
Jag ska skriva en debattartikel om tippen & näset… jag är emot nedstängningen!
-
-
@dedde 386612 wrote:
vad händer om man surfar där det är förbud då, kommer piloserna och skjuter ner kiten eller? Om det redan är förbjudet kan det väl knappast bli sämre av lite väl motiverad civil olydnad. Och vad mkt mer punk allt skulle bli.
Om jag gjorde mig skyldig till uppvigling nu så menade jag naturligtvis inget av det jag skrev, vilket väl också gör det jag skrev precis nu överflödigt, typ.
Mmm, hur är det? Finns det skyltar som säger att man inte får kita där lr är det fågelskådarna som säger till varje gång man kommer?
-
mööööög
-
@Eddie 386578 wrote:
Fan vad ni tjatar… jag blir inte ett dugg klokare.
Men det är kanske så att man skall ha 12/9 istället…?
Ju mindre kite desto roligare.13/9 ella 12/8 funkar nog göö bra för dig, eftersom du inte är så tjock!
Va för märke ska du ha?