jonaish
Forumsvar skapade
-
-
BTW
Bresky tycks ju inte ha fått med någon som kan hålla honom sällskap?!?!…
Jag tänkte ringa honom å kolla hur det går på resan, men jag har inte hans nr!
Någon som vill kolla med honom om det är okaj att man ringer? hehe..dum ide kanske !?!?
-
@kasimir 367772 wrote:
Har du trådlöst internet i bilen? Och så lyssnar du på P3, du kan ju ladda ner film i så fall ju.
……lr bara musik kanske!
Allt bra me daj gumman?….pöss;)
-
@SkånePaul 367695 wrote:
Det är ett mycket bättre sätt än DC++, högre hastighet (om folk seedar givetvis!), stabilare och mer lättåtkomligt.
DC++ är en svunnen grej tycker jag…(ok till musik möjligtvis)
Word!
Limewire tycker jag funkar bra att tanka musik med! Testat?
-
vad har du för fil-format på filmerna så man inte behöver packa ihopa det ellor måste man det? 😉
.mp4 är väl ett bra format å de tar mindre plats på burken?!?!?!?…
-
@skotten 367470 wrote:
I have step into liquid and billabong oddessy, if ya have a good connection you will get about 800-1000k/sec from me.
Pm me if you have anything to send me in return…. 😛
porr? or?
hiihihiii..;)
-
@Krillan82 367425 wrote:
jag har -private sprot surf fuckers… någon som vill ha?
Vill ha! Vill ha! Vill ha! Vill ha! Vill ha! Vill ha!……………..
Var hittar man filmen, förutom dc++?
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=28161&highlight=porr
🙂
-
Mmm…..jag skrev ett inlägg i min Hamachi-tråd för att få liv i den igen 😉
Hoppas de funkar….
-
Är det här rätt förklaring på vad Hamachi är för något Vogon Jeltz?
(gjorde inlägget bara för att de skulle komma fram igen)
-
@curry 367405 wrote:
det heter var
Nä fan….syfter du på rubriken? Jag kan tyvärr inte fixa det nu i efterhand!
to late, same shit anyway..hehe 😉Du får leva med det!
-
@Vogon Jeltz 367404 wrote:
Hamachi är ett mkt bra program för sådana aktiviteter , den tunnlar nämligen över internet och skapar ett ”lokalt nätverk” . enkelt och smidigt att andvända, privata dchubar och ftper är för jobbigt .
Läs mer här >>>>>>> http://www.hamachi.cc/
YÄSSSSSSSSS, Det va fan på tiden att någon här vakna från sitt vinteride å öppna ögona!! 😉
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=45401
En ALOHA är du fan värd nu Vogon Jeltz!
-
.mp4 is the shit!
Kan bli rött fett det här, olagliga saker brukar ju va roliga 😉
-
jonaish
Medlem27 februari, 2007 vid 19:48 som svar på: Malmö/Helsingborg? Någon som orkar ut å testa Instinct Sport å Edge?@kasimir 367233 wrote:
Jag har ett gäng Thailändska bärplockare som har omstrukturerat till serviceinriktat slaveri. De badar mig och lagar mat. Mackan och Palle har inte tid.
Och nä jag kvider inte det överlåter jag till dig på dagen för sjömännens löning.;)
Det är fan rätt gutt att Stellan tar hemma några Thailändare till mig oxå, jag skicka precis en levernas! Mmmm… Mackan å palle har ju fullt upp med de litauiska granplanterarna! Tur som fan att man inte beställde litauer…. hehe;) konkurrera ut ystadssaltsjöbad snart?
Fan är du synsk oxå mannen lr fick du hjärnmassage av de Thailändska bärplockarna? Hur fan visste du att jag va en sjöman? 5000kr/2v å bara sol å bad som arbetsuppgift!!!
De e livät vät du
-
jonaish
Medlem27 februari, 2007 vid 16:14 som svar på: Malmö/Helsingborg? Någon som orkar ut å testa Instinct Sport å Edge?@kasimir 367200 wrote:
Alla vet att du är billig Jonaish, men du jobbar ju desto hårdare.
Precis, man är ju inte rädd för lite svet! Vem är det som slavar för dig nu när du kvider som en kärring, Paul lr Mackan? haha…;)
pöss gumman 🙂
-
jonaish
Medlem27 februari, 2007 vid 15:24 som svar på: Malmö/Helsingborg? Någon som orkar ut å testa Instinct Sport å Edge?@kasimir 367157 wrote:
Sant. En fin tanke må jag säga. Jag vill prova i maj, har lite problem med att gå för tillfället.
Blir det skidskola nästa gång 😉 Moohiigigiihii…..jag är billig iaf!
JH wrote:Milkman, när kommer du ner å kör lite riktiga waves in Gislövshammar? Jag kan bjuder på lunch – så bjuder du på bra underhållning ute på vattnet!