jonaish
Forumsvar skapade
-
über najs jens!!!!
va det filip’s cabrinha kite på andra bilden? krascha han kiten lr? hahaahaaa…
-
@SkånePaul 366893 wrote:
Mystic!!!!!
När fan öppnar ni i Dalby??????????????????
Förmodligen när dom har fått in våtisar, kites, brädor, kläder, fiddys aa å etc….
Ta de löjnt killen, de e skitkallt i vattnet så man kan allt vänta lite till!!
-
Nu har jag gjort som vanligt….
loggat –> forum –> kitesurfing konfen –> nytt inlägg, så ser du hur det ser ut på ”jonaish” och ”runken” inloggningarna när man ska skriva ett inlägg i avancerat läge!
Ska de va så här?
-
jonaish
Medlem24 februari, 2007 vid 19:54 som svar på: jag skall spöa er alla jag är fan bättre än er alla!!!!! -
jonaish
Medlem24 februari, 2007 vid 19:44 som svar på: jag skall spöa er alla jag är fan bättre än er alla!!!!!@dak 366745 wrote:
Det är inte jag på bilden som har skrivit brevet
tur det! för han ser riktigt svag ut…hahaha 😉
-
Ohöj Ohöj……
Di kummer tomorron SäMish! Haor varit i lilla Nörge å kört rally i pisten…..
Men vao faen, dra ner me Eklööv ti gaylövet imorron fö faen asså..haha, kommer ble helt sjukt asså!
-
Man ser jöö att det är photoshopat lång väg när ni hoppar över vägen :santa:
-
Alla kan nog inte göra så!
När jag är inne på min användare ”jonaish” så går det inte, men går jag in på ”runken” så finns den möjligheten!
-
More aloha’s of course, hahaha.. No no! I make ”runken” for a friend to me, but he dosen’t want to use ”runken” so much so now is ”runken” for everybody! If you want to know the password can you send me a PM and i will give you the password…. 😉
Dodgy name? Yepp…;) Or what do you think about it? najs or what!??!
-
Ååååoo…It was only his birthday yesterday and bohm’s birthday on 14/2!!!
Matthias: http://www.surfzone.se/forum/member.php?u=5392
Bohm: http://www.surfzone.se/forum/member.php?u=3459I only thought there was no point to do a new thread for it, so I wrote it here!
Sorry Tony if I destroy your thread for Mike’s birthday…..
-
-
SAM ÄR TBX!!
Välkommen hem mannen…