jonaish
Forumsvar skapade
-
@Robbe_J 360912 wrote:
vågor…
Tornet 1 lr 2 ?!?!
Ser ut att va för mkt SV för att tornet 2 skulle fixa vågor!!Gött, S-S-S is da shit
Sam & CO…Seee till å kom ner nu! NO på onsdag and FTW
-
@hengo 360797 wrote:
praoa hos Pan! det har jag gjort. OK, men kan va ganska stressigt
Vad jobbar Pan med ??! Det kan låta intressant om de e soft! Malmö lr?
@Krillan82 360800 wrote:
Jonas… måste fråga går du SPE på friaborgsgymnasiet i simrishamn?
Yass gumman!! Hur visste du det, varit på skolan ?!?!
-
@SimonEBurgess 360794 wrote:
Verkar faktiskt som om Jonaish har föröskt bidra med saker, förutom attityd, på senaste tiden. Keep it up wigga!
Själv är allt med starka, glada vibbar rätt. Elektronisk är fett, men det ska vara drag i det. Pinsamt nog funkar Eurodisco otroligt bra för att göra mig kitesugen. Men även Reagge, om vi håller oss borta från de lite långsammare i genren.
😉
En gång T’nT! ALLTID T’nT!
TECHNO4EVER
-
-
@AlexanderLindelof 360619 wrote:
Nån som vill se en lönnfet 36-årig nybörjare kita på en lerig åker? Jag går och väntar på att snön ska lägga sig över fälten i Katrineholm, men det verkar inte bli något…. Känner mig smått desperat nu…. Nä, det får bli en torrdräkt till nästa löning och sen är det vattnet som gäller….
Ruben ja…. han är Kung, så är det bara.
Varför skulle vi inte vilja se en lönnfet 36-årig nybörjare som kitesurfar ?
Klar som fan vi vill se dig 😉Alla har varit nybörjare och dåliga, det är bara det att man inte vill att de ska komma ut!
-
Niklas @ surfsverige.se wrote:Hallå era hagalna idioter, ska bara ha o ha och aldrig ge.
Mer surf åt folket
Här är spotten :
Motherfuckers
Nu vet redan alla vart de ligger, så upp med bilderna igen är du snäll!
-
@Pepä 360503 wrote:
Oh herro Hans Brix!
gick resan bra?
gött å komma hem till datorn, WOW och Göteborg va?
-
@mjersen 360454 wrote:
dra åt helvete, va najs!
Ja, till helvetet kommer du nog fort om något går fel..
De ser sjukt okontrolerat ut!!
-
@kasimir 360341 wrote:
Tackar!
Chrille jag är ju det givna valet eftersom du behöver expandera på sydkustmarknaden. Jag är ju den enda som kör Tablas här nere.Jag är nog den enda som kör RRD on da Syd-cost!!
BTW.. är det Matthias @ Steffo ?
http://www.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=3590&limit=recent
Snögga LF bindningar har han ju köpt oxå !
-
@Pepä 360166 wrote:
öööö va? Han hoppar ju inte alls högt i det här klippet. Och looparna han gör e ju de säkraste man kan göra, man landar hur mjukt som helst. Jag gillar Ruben, men han har gjort samma sak i ett år nu, inte riktigt pushing it längre tyvärr.
@Davids 360404 wrote:
Men din jävla tönt vad fan fan är ditt problem!!! Näääää han hoppar inte alls högt och ja det är så jävla ”säkert” det han gör! För fan skärp dig, vad fan är det med dig är du bara bitter eller?!? Jag VET att du är asduktig inget snack om det men jag har ALDRIG sett dig, jag har ALDRIG sett nåt du gjort på film och verkligen INGET som slår detta. Varför vara så jävla barnslig och snacka skit om nåt som jag är ganska övertygad om att du inte gör själv? Fan skärp dig. Grym film och grym kille.
Det är som att gnälla på en skid/brädåkare som gör en ”safe” 180 över ett 40 meters gap. Jaaa det är ju så enkelt och säkert med 180. FÖR FAN GÖR DET SJÄLV DÅ OCH POSTA EN FILM OM DET OM DET ÄR SÅ JÄVLA LÄTT! Så jävla trött på den tråkiga jävla attityden!
Kommer säkerligen få massa skit för detta nu men jag bryr mig inte för det var fan på tiden att nån sa detta.
Kan du tanka upp en film på dig, så vi får se lite hur du kör?!? 😉
-
@Luuddee 360333 wrote:
de blir gött som faen här mycket mystic grejjor. eller rättare sagt de mesta från dem. och lite goa kites. och brädor och jonaish det kan du glömma redan nu. givetvis blir det fin invigning edär ni kan få autografer från följande kändisar hugo, huber, kungen vill iten lova att han kommer men man vet aldrig,´kanske sam kan skriva nån med. givetvis tyfa jeveln men inte då som kiteare utan som tv kock.
hahahaaaa….. 😀
-
@kasimir 360290 wrote:
Haha ja det är en av bilderna när jag gjorde modelljobb i Milano.
HAahhaa…modelljobb för UFF då va?
ha de gumman;)
-
@kasimir 360261 wrote:
UFF stavas det kunde tänka mig att du köper dina kläder där.
Kram
Mmmm….hur visste du det?
UF – Ung Företagsamhet
puss 😉
-
@kasimir 360261 wrote:
UFF stavas det kunde tänka mig att du köper dina kläder där.
Kram
Mmmm….hur visste du det?
Näää vänta nu lite! Är det du som har UFF containern som hem ?
UF – Ung Företagsamhet
puss stenåldersmänniska med stenålderskites 😉