jonaish
Forumsvar skapade
-
Krillan82 wrote:Jonas… skotten bara jävlas med dig. Ja klart vi ska till Tingvalla. vi ska tälta på parkeringen från lördag till söndag. Kommer bli fett med tryck massa dansband som pummpas ur högtalarna.
Om du nu är sugen så är det kostymkrav. ha det
haha…Tingvalla is (was) the shit 😀
drick som fan nu å ragga upp några söta brudar…för fan gubbs!!
Vi kanske kan kröka någon annan gång.. 😉
Tattar sourra: Om du trycker på min signatur så kommer en röst läsa upp vad jag skriver, kanske blir lättare för dig att förstå när någon läser upp de, än att du försöker läsa själv 😉
hahahaa…gonatt på dig.. -
Hahahaaa…oj oj oj!!
Vet lill greken vad han snackar om !?!?
Sam har nog bidragit med bra mkt mer än vad du har gjort överhuvudtaget!!
-
sourra wrote:jonaish wrote:hahaanaaa… Tingvalla!!!
seriöst??!
fullt med bara bönder jöö…farmer shit
Är livet så vidare urbant i gislövshammar då? 🙂
Hallå…..
De 08an & Kiteflame säger är rätt, allt annat är fel fel fel….okej?
-
hahaanaaa… Tingvalla!!!
seriöst??!
fullt med bara bönder jöö…farmer shit
-
HugeO wrote:haha kommer fan en i tintin fäger oroa dig inte LOL, 100% Eric deisgn på dem här, här kommer dock en hugo design kite, OBS inte mina färger…
EH slår allt annat med hästlängder…!!
Huga – en svensk viking i sina bästa år (L)(L)(L) u
-
Top secret Party/roadtrip – Skåne…….shall you go to Bo Olsson in Tomelilla or…and buy worthless Christmas presents ?? 😀
You got my nr Skotten;)
-
haha…den va fan goo du 😉
-
henkeman70 wrote:Jag hoppas att en supernoob som inte gått kursen sätter sina linor i dina joniash. Kom därefter och säg till mig, och andra, att kurser INTE är nödvändigt.
Gå en kurs. 1500 spänn är rätt lite för att få lite säkerhet inlärt av ett pro.
/Henke
Man behöver INTE va ”supernoob” för att köra in kiten i någon annans linor!!
Jag har själv sett med mina egna ögon en kille som finns här på konfen, som körde in i sin polares kite å du fattar nog hur de gick sen!!…JAPP, linor å allt blev bara piss….…och han va inte dålig på att kita, han hade nog gått kurs oxå…Han hade nog bara ingen koll på vad han gjorde…Det kan hända vem som, noob som pro.
(vet inte riktigt vad han håll på med då men dom körde iaf ihop)Så länge man har KOLL på vad man håller på med så är det nog lungt och annars så håller jag med dig om det där du skrev^^
Jag stavar mitt nick jonaish, så du vet i framtiden 😉
-
Weeboy wrote:jonaish en bild tack! 😀
hellst i action
1. kolla http://www.kiteflame.se 😉
2. kolla min avatar 😉 finns som stor bild i Test SR2 tråden
-
SkånePaul wrote:Usch! Det låter bara snuskigt.