jonaish
Forumsvar skapade
-
ser ju sjukt gött ut !!
-
….och dom starta bilen med en glasspinne lr ?
-
NN4AN_Mike wrote:Jag länkar till http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=41493&page=1
Och låter inlägget tala för sig självt….
Du verkar i alla fall gilla dig, det är bra 🙂
Hahahahaha…ja ja..
Varför jag gjorde den tråden, är för att jag ska få en länk till mina bilder å sen kunna [img]:a länken i min signatur så att bild kommer fram i min signatur…Så alla här ser bilden när jag skriver skit i varje tråd;)..Det trodde jag att du visste vid den här tiden!!
Hur går det med din Kina-traktor, köpt den än?
-
NN4AN_Mike wrote:Jag länkar till http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=41493&page=1
Och låter inlägget tala för sig självt….
Du verkar i alla fall gilla dig, det är bra 🙂
inläggen;)
-
Klaga fan inte på andra, för ni är fan inte mkt bättre själva!!
När man kollar era gamla inlägg eddie och mike, så tänker man precis samma sak om er…
-
johanneslarsson wrote:sourra wrote:Om jag inte är helt ute och cyklar så medger IKO bara två elever per guru. En bra idé är alltså att besöka sitt lokala IKO-tempel.
när jag snackade me fahlens i varberg så sa han att han tog 4 i taget själv, han har vell så där iko-grej. lära 4 pers att kite samtidigt är nog inte allt för lätt.
Jag har ”lärt” ut 4 tyskar att segla…och själv kan jag ingen tyska 😀
-
gh0st wrote:Tänk att jag ens tänkte, ”hmm, jonaish kanske har skärpt till sig, kanske kan ta bort honom från min ignorelista” …gud vad man kan missta sig ibland.
Tssss…hahaha…Tror du att vi/jag bryr oss om vad du tycker och säger?!
DU är som luft..!!!!
duplo wrote:Inför Steffoskrivkurstvång för att få lov att skriva inlägg på Steffo!Jag glömde logga in och då funkar ju inte ignorerarfunktionen som är så praktisk annars…
/M
Aaa…Det förklarar ju varför du bara har 7 inlägg på över 1 år..!!
Svårt å bli godkänd lr??
Egan wrote:haha, han uppfann väl sporten eller?Ja va fan ny här då å visste inte allt om alla här!! 😉
-
jonaish wrote:jag vet folk som har startat en saab 900/9000 lr va de va.. med en glasspinne )[/QUOTE wrote:
Jag kan bekräfta att du kan öppna själva dörrlåset med nästan vadsomhelst iallafall, själv har jag provat på vår förra bil med en gammal ford-nyckel, en glasspinne, en nyckelring etc… gissa om farsan köpte rattlås efter det 😀
jag gissar på att han sålde den samma dag som du visa han de där 😀
testa du om du kunde starta oxå ?
-
till dig som undrar om kurser….
Nybörjar-tråden
-
skulle vart roligt å se om någo fucko skulle ut där å plöjja lita, igenom allt 😀