jonaish
Forumsvar skapade
-
Ser riktigt najs ut
-
Silicon
Skruvankare eller skruvplugg
Ny luftskruv
= Köp å testa… FFS..!!Det är ju bara att borra bort skiten om de inte funkar..
-
jonaish
Medlem22 september, 2006 vid 12:27 som svar på: Brädan fixad – erfarenheter & tips samt frågorbananen wrote:[*]Tejprester är inte kul. Jag körde med svindyr byggfolie tejp på mitt första jobb, men den lämnade mycket rester (satt på ett dygn). Nu tog jag bort masken när jag plastat och gjorde likadant när jag målat. Vad kör ni med för tejp?// Jonas
Det där gjorde du riktigt bra och snyggt blev de!!
När jag målade vattenlinjen på några båtar förra sommaren körde jag med vanlig maskeringstejp typ 35mm bred lr något….. Det du MÅSTE GÖRA efter att du har målat klart är att ta bort tejpen direkt efteråt, från brädan lr va de nu är.. Om du inte tar bort tejpen efter att du är klar så blir det tejprester kvar på bräda å de är inte kul..
Det som är viktigast är att tejpen sitter kvar iaf en 20 min å inte släpper lr så..
-
jonaish
Medlem21 september, 2006 vid 19:03 som svar på: Filmbeviset på att Stockholm regerar för kitesurfAHhaaaaaha… jag vet inte va det där är men det är iaf inte vågor 😉
Kom ner till skaone-land så ska ni få se på vågor!!
-
Jester wrote:Uj, ett par vettiga inlägg, och inga animerade giffar så långt ögat kan nå. Borttagen ur ignore-listan…
Ser ut som det blev ett fint bygge, om man bortser från den kycklinggula Volvo-färgen…
hehe.. ojoj 😉
Färgen va ju rätt sexig iaf tycker jag.. Man ska ju synas när man är ute å kör.. !!
-
Mooohahaaa.. jag har Sam på BILD & FILM !!
åå du har inte ett skit på mig.. haha
BTW… när får vi se din film från i lördags ?!?! ni filma ju som fan..
-
Krillan82 wrote:Skotten… om du har fula fläckar på draken så ta lite ACETON eller THINER… jag lovar dom försvinner… sitter det för jävla hårt så ta saltsyra…
(hoppas **ALLA** tar detta på allvar)
NEJ NEJ NEJ….
Det är SVINTO som är det bästa av allt !!…Det är bara att gnugga tills allt är borta..!!
-
ooooo fett najs..!!
har ni inte dumpat slidern i sjön ännn lr ..??
-
skotten wrote:its a big ass loch, you cant miss it Jonaish !!
ooo yee ?!?! and it´s close to Sjöbo or what !?!? haha
every good wave-spots for our hugo is a ”secret vomb”
…and a know already every top-secret spot in skaaaaaane-land and it´s only to search a round da coast there you live !!
come here and so shall i give you a chocolate cake….my little teddy bear .;) hehe
-
goooa bilder på dig Jesper…
Hur är RRD´s bow.. bra / dåligt med den ??
-
Melker wrote:Vomb helt klart.
Vomb_1 eller Vomb_2 ?!?!
Eller hur många spots kallar ni för ”Vomb” ??
-
Ystad för mig kanske.. någon som tänker göra samma sak..”??
-
Unhooked wrote:aboooo nice men käzz
jejeee… men de va min fösta film som jag har haxxat själv 😉
-
kristjans wrote:Vill gärna bli bättre på att filma och klippa… Kan inte ni komma med lite konstruktiv kritik så kan ni få se lite kite i nästa video!!
Kristjan
Lite Slitz brudar som pumpar kiten etc…. skulle inte vart helt fel att ha med i nästa film 😉