jonaish
Forumsvar skapade
-
Ricci wrote:gh0st wrote:Är det nån som har provat denna?
Jepp, ja kör med den. Bra sele som sitter som den ska. Absorberar stötar bra vid hårda landningar och ger allmänt bra skydd för rygg och njurar. Är helnöjd med min.
/Richard
har du lr någon här kolla på hur de e jämfört med Mystic Dark Rider, lr någon annan högklassig sele ? 😀
-
MEN…….
Om ni inte kan fastforward bild så frågar man efter ledtrådar..
och INTE bara skickar in fler bilder förens 12h reglen går in..Måste bara säga det så att inte tråden blir stängd lr något 😀
-
Hur gör du när du skriver något mellan bilderna’? har undrat över detta länge men inte fattat hur man gör 😀
-
Hallå.. vi e i Sverige nu!!!
Här hemma e du ju inte lika mycket olycker som där borta lr? där de händer e ju risken större än här för det e så många som e ute å kör samtidigt..lr e det för att man inte tar sporten på allvar?
Jag va ute å surfa här hemma och så dog vinden och jag fick 6.2 över mig när jag ramla bakåt i vattnet ikrockad.. Kom då lite i panik av att jag fick kallvatten i våtisen och försökte bara dra ur bandet ur krocken å inte försöka dra mig mot masten, lite skrämmande men inte så farligt om man jämför med de olycker som ni skriver om……..
-
Hallå.. vi e i Sverige nu!!!
Här hemma e du ju inte lika mycket olycker som där borta lr? där de händer e ju risken större än här för det e så många som e ute å kör samtidigt..lr e det för att man inte tar sporten på allvar?
Jag va ute å surfa här hemma och så dog vinden och jag fick 6.2 över mig när jag ramla bakåt i vattnet ikrockad.. Kom då lite i panik av att jag fick kallvatten i våtisen och försökte bara dra ur bandet ur krocken å inte försöka dra mig mot masten, lite skrämmande men inte så farligt om man jämför med de olycker som ni skriver om……..
Vad e den värsta olyckan ni här har råkat ut för??
-
haha jag kom för dig 14:48..nänänännnn hihihi
-
Skicka ett mail till turken å säg att ni har fixat tillbaks sidan igen och att ni har skickat pengar till barnen, lr något 😀
-
fastforward wrote:Svenne wrote:fastforward wrote:Eftersom jag är så himla säker på svaret så kommer nästa bild här:
Du är så säker så att du garderar med två svar! 😉
Hehe, med tanke på att filmerna är identiska så är det ingen dum idé. Men Shaolin soccer säger jag väl då.FastForward: sorry det e Kung Fu Hustle
_Alexander: Lost säsong 1
Yeee 800:de inlägget 😀
-
Adde du få va mer lite, 12h reglen vet du 😀
😀
-
Calle_B wrote:Ok, så om man skriver junk så är det bara junk man får? Eller? Måste säga att jag verkligen hajjar noll. Frerok = bra förklaring men jag väntar fortfarande på en ÖVERTYDLIG FÖRKLARING PÅ HUR DET HELA FUNKAR.
Man kan få en Aloha genom att t.ex jag trycker på ”lägg till på Calle_B´s rykte” sen står det ”vad tycker du om Calle_b´s inlägg?”
* Jag håller med.
* Jag håller inte med.
Dina kommentarer om detta inlägg:
………………………………………………..
Gå in sen på ”kontrollpanelen” och där kan du se:
Senaste rykte mottagit och din totala poäng.
eller vad ville du veta om Aloha ??!!??!!
-
santawasasurfer wrote:personligen så håller jag mig så långt borta från skoda som det bara går.. inga bra erfarenheter alls. inte mina polare heller..
..E lite sugen på att höra vad dinna erfarenheter är 😀 om du vill säga dem ?!!?
-
jag e typ ca 190 å har rätt svårt med att bennen slår i ratten ( kan inte få bennen ihop under till ) men de gå fint med att köra annars… få säga att vi har Skoda Fabia inte kombin då, men det går fint att få in segel,mast och bom inne i bilen men brädan kan man nog få ta på taket.
va har motorn med ca 120hk å när vi kör så går de typ på 0.65 – 0.70
vi hade den gamla före, denna som vi har nu e typ från 02 – 03 något, men den gamla går lika bra, vi har bland annat testat dikeskörning och blivit påkörd av bil som körde 100 snet in i sidan med den gamle .. sen gav den upp och så köpte den nye…e de något som du vill veta så säg 😀
-
jacko wrote:om jag ser en liten tappad apa i ett hörn som ingen gillar eller launchar så får jag anta att det är du
Hur vet du då att de inte e din hund du ser i ett hörn dåå ja 😀 moooooooohohahaaa..
Nä förlåt din hund e ju finast av alla hund här i tråden, och den kan säkert vinna första pris i någon hund-tävling lr något…. yes!!