Forumsvar skapade

Sida 171 av 321
  • lars_k

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 16:01 som svar på: Film från G-Hammar….

Äh vafaaen. Klaga inte!
    ..jag har långa ap-armar. kanske en förklaring 😛

• lars_k

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 13:11 som svar på: JP FWS vs. PRO Edition?

Basse lever som han lär…
    Har aldrig sett nån trascha så mkt fina grejjer som han. Fast det är ju så han vill ha det, tydligen. =)

• lars_k

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 09:38 som svar på: Film från G-Hammar….

Skummet är alltid HELT vitt i skåne. Kameran ljuger inte.

• lars_k

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 08:49 som svar på: Film från G-Hammar….

Inte ofta man blir filmad från land. Men detta var sent på söndagen när vinden droppade och vred mer onshore. Då hade brorsan lagt av och filmade mej en stund. Lördagkvällen var bäst men vem fasen vill häcka på land och filma då? wink.gif
    Ola: jag kör automatisk inställning. Dock var det lite motljus som gör att det kanske blir lite mörkt. Kvalitén på headcämen är det inge fel på. Okomprimerat blir det ju såklart bra mkt bättre upplösning än i wmv.

• lars_k

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 08:39 som svar på: Brädval till sydafrika??

8.5:an har 86 liter eller? Blir vääldigt stor för dej. Studsigt och du får ta i mkt rail-to-rail pga bredden… optimalt är ju 65-70 liter för dej. Beror också på din nivå på vågsegling, hur mkt tryck du vill lägga i bottom etc.
    Det kan vara värt att leta efter nåt beggat runt 65-70l. Bör finnas en hel del lämpligt för ett par tusen. Är ju värt mkt att kitta rätt grejor när du ändå reser ända dit menar jag. Sen kan du ju ev sälja brädan igen när du kommer hem.

• lars_k

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 07:46 som svar på: Brädval till sydafrika??

Hur mkt väger du? 8.5 är rätt stor men är ju trad och snabb. Är du lättviktare kan den bli lite studsig, dock förenklar lite mer volym vägen ut genom bryten där det är byig vind. Jag tror det blir bra.

• lars_k

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 05:44 som svar på: Film från G-Hammar….

Haha. När jag gick igenom materialet hittade jag varken bakåtar eller framåtar. Bara tabletopps…fan. tongue.gif
    Körde 10 timmar vågridning-tabletop-vågridning-vågridning-tabletop…vafan håller man på med egentligen? Varierande? Nej! Kul? JA! wink.gif

• lars_k

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 05:21 som svar på: Brädval till sydafrika??

Passa på att köra framfot med bra tryck när du har chansen! Ligga och fesköra på häcken kan du göra här hemma i svedala.
    Men håller med om att de olika spoten i SA har mer eller mindre tryck. Yzer är segast men även där gör inte en WaveOne bort sej om man låter den få upp farten downtheline.

• lars_k

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 18:43 som svar på: Brädval till sydafrika??

Tjena Börje. Jag har varit i SA 2 ggr och ”problemet” är inte att det blåser för mkt, utan att vågorna är grymt snabba. Sist hade jag en Goya 255 och fick pressa den ordentligt för att hinna med vågen. Jag tror din Waveswallow88 blir för långsam. Åker du dit för att rida vågor är din WaveOne76 helrätt. Jag tar med min Naish Compwave på 73l av samma skäl och lämnar min långsamma Pocket78 hemma. Man har side-off och uppåt logo där nere och får ett jäkla tryck på vågen. Då ska man ha en liten traditionell med stabilt skär.
    Vi ses där nere. Jag är där 17 dec till 17 jan. =)

• lars_k

Medlem
    3 oktober, 2005 vid 14:15 som svar på: Fotade/filmade någon Ringenäs i lördags?

Funkade Ringenäs i lördags på SSO-S?? Eller menar du Vilshärad?

• lars_k

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 13:22 som svar på: Lejet levererade!

Jag har hamnat i en ond cirkel. Filmar mer än jag orkar redigera. Finns det kameror som gör redigeringsjobbet samtidigt som man filmar….? tongue.gif

• lars_k

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 08:18 som svar på: Lejet levererade!

ahhh…action!

• lars_k

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 08:16 som svar på: Lejet levererade!

Har bara lite vidcaps tagna med max zoom. Filmade brorsan en stund.
    Jävligt goa vågor uppåt 2m och sideshore. Nere vid stenarna var det hyfsat stabil vind och man fick uppåt 10 svängar per våg om man var ambitiös.

• lars_k

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 05:17 som svar på: ingen torkel, vart åker vi imorn?

Fan, jag saknar den redan… Men man kan ju inte ha 3 vågisar runt 75 l utan surfbuss. Hoppas du får rasta den ordentligt idag! =)

• lars_k

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 05:14 som svar på: JP-RWW91 utlåtanden..
Sida 171 av 321
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA