lars_k
Forumsvar skapade
-
Hehe. Kunde inte sagt det bättre själv

-
Jag tror att stubbysarna inte är lättare eftersom de får lika stor yta pga större bredd. Och det är ytan, dvs mängden laminat som huvudsakligen avgör vikten på brädan.
-
Haha. Ni 08:or ska fan alltid vara bäst på allt!! =)
Nä, kom igen när du har kört Ringenäs, Vilshärad, Åsa, Gislövs eller Trollis en riktigt bra dag… Jag har inte testat Torö men det ser jävligt bra ut på bild iaf. Och ni får bra tryck även vid rak sideshore. Dock med stenar och skit som sticker upp överallt, stackars alla dyra brädor och segel… Liknar mycket Åsa inre rev där jag blivit uppspolad några gånger. Och det var ju halvkul…
Jag skulle vilja testa Torö nångång, jag kanske kan låna dina prylar isåfall?
-
lars_k
Medlem11 januari, 2005 vid 11:06 som svar på: Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???Jag köpte storlek L. Känns lite korta när jag sträcker på fingrarna. Kan vara pga den förbockade formen. När jag håller runt bommen känns de helt OK. Tror jag brukar ha strl 10. Mina långfingrar är 9 cm långa. Nån hjälp?
-
lars_k
Medlem10 januari, 2005 vid 20:49 som svar på: Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???Jag fick mina från windance idag. De hade dragit $38 från mitt konto inkl frakt. Det blir 260 kr. Helt OK.
Fint att det skrev ”Gift” och värde=$12:50 på tulldeklarationen som var påklistrad på paketet. Jag slapp dock betala tull.
Sen tog det iofs sen 15:e december att få hit dem men det är väl mkt paket som flyger omkring nu runt jul.
Handskarna ser mkt lovande ut. Inget neopren i det förböjda greppet. Istället nån slags tunn, gummibeklädd väv med bra grepp. Kan nog funka… -
Ingen bra bild på surfet… Men det var soligt, fint tryck i 4.5:an och bra vinkel.
-
Hoppas grejorna klarade sej i röda boden… Den såg rätt intakt ut. Fast det var något som inte stämde…
-
Nja, jag tog några bilder på bodarna som var ute på vift efter stormen. Tror det tar ett tag innan webbkameran kommer igång…Den blå boden låg nere vid korsningen.
-
Hjälper seglet till i rotationen eller följer det bara med? Behöver man tänka på inskotning etc eller är det ”bara” att lägga sej över riggen i upphoppet?
Jävligt snygg loop tycker jag. Jag kanske vågar mej på ett försök nån gång. Helst i detta livet…allra helst säs 05
-
Japp. Det var inte fel med några timmars smörsegling med 4.5:an i solskenet.
..Rambo trivs väl bara i survival-förhållanden verkar det som =)
-
Fan vilken grymt spot ni har! Ser ut att vara finfint tryck i vågen. Perfekt för foto och filmning också. Bara att rigga upp kameror precis intill bryten. Här på westcoast är det fetast en bra bit ut vilket gör det svårfilmat…
Lite otäckt med stenar som sticker upp mitt på fejsen. Bara att köra slalom eller, hehe? =) -
Tack för den fina bilden C_C!! Jäkligt kul att ha. Tror jag skriver ut och hänger upp här på skärmväggen så dom andra kontorsslavarna blir impade…(?) =)
-
Japp. Han testade dina segel. Force 4.7 och Boxer 5.4. Han var nog lite överriggad med Boxern, hehe.
-
Japp. Man undrar när det ska smälla till och bli 10 minus. Inte än på ett tag verkar det som…
Idag var det riktigt somrigt. Mkt folk, bra vind och en strålande sol…
Känns rätt OK att man skippade vinterns surfresa söderut. =)