Forumsvar skapade

Sida 259 av 321
  • lars_k

Medlem
    21 november, 2003 vid 08:35 som svar på: Vind! tidigt söndag.

Varmt och gott blir det också. Söndagar verkar funka nu smile.gif

• lars_k

Medlem
    18 november, 2003 vid 09:12 som svar på: Vilka ska till Sydafrika i vinter?

Vi (Rille & Rolle+Maria) är där 14 dec till 16 jan och rippar Capedoktor.

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 17:39 som svar på: Passa på nu!

Mina är nog för trånga för att ha diskhandskar under..Diskhandskarna blir nog för skrynkliga då. Att ha dem över borde göra att de hålls sträckta. Ska testa de lite tjockare och vadderade som finns på ClasOlsson.
    Idag började jag köra duckgippar och försökte rida de extremt sega onshorevågorna och hamnade i vattnet då och då. Var ju lite onödigt kanske, blev snabbt kall om händerna i vattnet.

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:40 som svar på: Passa på nu!

Jo, lite bilder kanske kan peppa de som håller på att ge upp. Jag kör så länge det är över 5 grader i luften. Kan det lätt bli om det kommer sydvästliga vindar. Hela vintern egentligen. Visst, det är kallt och man fryser, men man överlever. Ska testa diskhandskar över mina biltemisar, är egentligen bara fingertopparna jag har problem med…

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:31 som svar på: Passa på nu!

Brorsan kommer in…

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:30 som svar på: Passa på nu!

NR killen hittar nåt litet gött:

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:29 som svar på: Passa på nu!

brorsan gybar

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:28 som svar på: Passa på nu!

Vafaen. blir du aldrig nöjd? =)

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:07 som svar på: Passa på nu!

Han var mkt nöjd med brädan. Klart mer lättkörd än den förra, mer lättplanad. Väger ju också ett kilo mindre än sin förra 97:a Seatrend…Han får nog kul i SA med den =)

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:03 som svar på: Passa på nu!

Brorsan laddar..fan jag behöver mer zoom…

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:00 som svar på: Passa på nu!

Okänd kille med NR-segel drämmer av en fullspeedare:

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 15:58 som svar på: Passa på nu!

Jo, jag tog rätt många bilder. Det la sej en hel del så jag gav upp. Var större vågor innan. Men brorsan hängde sej kvar, nöjd med nya brädan:

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 15:49 som svar på: Passa på nu!

Äh, det är inga problem. Att säs är över är en klar överdrift. vi var ute i 2-3 timmar i Läjet idag. Fint drag i 5.3:an. Nästan rak onshore och lamt, men kul att komma ut.
    Brorsan testar sin nya Goya 80, den funka:

• lars_k

Medlem
    14 november, 2003 vid 14:23 som svar på: Vad lever ni av??!!

Flextid är bra. Jag jobbar mot en tidbank, som jag fyller till bredden och tar ut som ledighet. Allt måste såklart godkännas av chefen, men det brukar lösa sej för mej.

• lars_k

Medlem
    14 november, 2003 vid 13:01 som svar på: Vad lever ni av??!!

Allt. Bara priset är det rätta och jag har en god chans att överleva utan större, surfhämmande skador.

Sida 259 av 321
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA