lars_k
Forumsvar skapade
-
Varmt och gott blir det också. Söndagar verkar funka nu
-
Vi (Rille & Rolle+Maria) är där 14 dec till 16 jan och rippar Capedoktor.
-
Mina är nog för trånga för att ha diskhandskar under..Diskhandskarna blir nog för skrynkliga då. Att ha dem över borde göra att de hålls sträckta. Ska testa de lite tjockare och vadderade som finns på ClasOlsson.
Idag började jag köra duckgippar och försökte rida de extremt sega onshorevågorna och hamnade i vattnet då och då. Var ju lite onödigt kanske, blev snabbt kall om händerna i vattnet. -
Jo, lite bilder kanske kan peppa de som håller på att ge upp. Jag kör så länge det är över 5 grader i luften. Kan det lätt bli om det kommer sydvästliga vindar. Hela vintern egentligen. Visst, det är kallt och man fryser, men man överlever. Ska testa diskhandskar över mina biltemisar, är egentligen bara fingertopparna jag har problem med…
-
NR killen hittar nåt litet gött:
-
Han var mkt nöjd med brädan. Klart mer lättkörd än den förra, mer lättplanad. Väger ju också ett kilo mindre än sin förra 97:a Seatrend…Han får nog kul i SA med den =)
-
Brorsan laddar..fan jag behöver mer zoom…
-
Okänd kille med NR-segel drämmer av en fullspeedare:
-
Jo, jag tog rätt många bilder. Det la sej en hel del så jag gav upp. Var större vågor innan. Men brorsan hängde sej kvar, nöjd med nya brädan:
-
Äh, det är inga problem. Att säs är över är en klar överdrift. vi var ute i 2-3 timmar i Läjet idag. Fint drag i 5.3:an. Nästan rak onshore och lamt, men kul att komma ut.
Brorsan testar sin nya Goya 80, den funka: -
Flextid är bra. Jag jobbar mot en tidbank, som jag fyller till bredden och tar ut som ledighet. Allt måste såklart godkännas av chefen, men det brukar lösa sej för mej.
-
Allt. Bara priset är det rätta och jag har en god chans att överleva utan större, surfhämmande skador.