melker
Forumsvar skapade
-
Var ute på vänern. Här om dagen 4 m/s och oslipade skridkor. Det gick jäkligt fort. hahahah…
-
Nån som känner till nåt billigt boende i närheten av Sotavento beach ??
-
Till Rickard.
Var du nåt i dom södra delarna av Fuerte. HUr är det med kitesurfmöjligheter där.
Skall ta fasta på din ide om vågsurf.
-
MOget svar !!!
-
Hur är det med de sydliga delarna av Fuerte under vintern. Är det stora vågor där också? Finns det nånstans på Fuerte som inte har jättevågor under vinterhalvåret.
-
Alla kaske fattar copy/paste men orkar inte. ja du vet hur Svensken är..
-
Fixa länken så blir det nog fler som hjälper er.
/Melker
-
Tjänare Mariestad Mikael. Daniel Melkersson från Mariestad här. Vet inte om vi kanske har träffats ? Hur som helst så bor jag i malmö nu, men kommer upp till mariestad över Julen. Hoppas att isen har lagt sig då så kan vi köra skrillerna !!
Hälsa Stadt !
-
Vad jag har förstått så är det norra Fuerteventura som vindarna och vågorna är som starkast/störst. Hade nog tänkt att bara dra till Södra delen av ön. Om någon har efarenheter från Fuerteventura så är jag mycket tacksam för allehanda tips. Vilken storlek på draken är det som gäller generellt ? Billigaste sättet att resa hit ?
Mvh – Melker
-
Vart nånstans på Fuerteventura skall ni åka, syd eller norr ? Hade tänkt dra dit i Februari så det vore sjysst med lite info från folk som har varit där.
-
Nej jag klarade mig helskinnad konstigt nog. Omtumlad men ännumer fashinerad av Vindens krafter.
Melker
-
Huber. Jag har precis köpt en Pyro och tycker att den sitter lite hårt i halsen och vid vaderna. har du klippt till din ?
/Melker
-
Jag har samma problem behöver kapa min också. Armarna är perfekta. bennen lite hårt men halsen sitter extremt hårt. Skall det kännas som man stryps eller räcker det med att den sitter lite lagom hårt ?
/melker
-
Jag laddar ned filmerna nu och det som faan skulle jag vilja säga alla delarna på mindre än 25 minuter. Helt OK.
/Melker
-
Får ta till den underbara uppfinningen Gaffa tejp. Kanske skulle man gaffatejpa hela kroppen under vinterhalvåret.
/Melker