Forumsvar skapade

Sida 108 av 110
  • melker

Medlem
    28 december, 2002 vid 11:01 som svar på: Kita med byig vind?

Var ute på vänern. Här om dagen 4 m/s och oslipade skridkor. Det gick jäkligt fort. hahahah…

• melker

Medlem
    11 december, 2002 vid 20:23 som svar på: Surfresa – Kanarieöarna

Nån som känner till nåt billigt boende i närheten av Sotavento beach ??

• melker

Medlem
    9 december, 2002 vid 19:04 som svar på: Fuerteventura i sommar. Funkar det????

Till Rickard.

Var du nåt i dom södra delarna av Fuerte. HUr är det med kitesurfmöjligheter där.

Skall ta fasta på din ide om vågsurf.

• melker

Medlem
    9 december, 2002 vid 19:00 som svar på: Undervattensströmmar, vindar, hajattacker?

MOget svar !!!

• melker

Medlem
    3 december, 2002 vid 18:21 som svar på: Fuerteventura i sommar. Funkar det????

Hur är det med de sydliga delarna av Fuerte under vintern. Är det stora vågor där också? Finns det nånstans på Fuerte som inte har jättevågor under vinterhalvåret.

• melker

Medlem
    3 december, 2002 vid 08:25 som svar på: Please, help us

Alla kaske fattar copy/paste men orkar inte. ja du vet hur Svensken är.. grin.gif

• melker

Medlem
    2 december, 2002 vid 13:14 som svar på: Please, help us

Fixa länken så blir det nog fler som hjälper er.

/Melker

• melker

Medlem
    28 november, 2002 vid 14:26 som svar på: Kita med byig vind?

Tjänare Mariestad Mikael. Daniel Melkersson från Mariestad här. Vet inte om vi kanske har träffats ? Hur som helst så bor jag i malmö nu, men kommer upp till mariestad över Julen. Hoppas att isen har lagt sig då så kan vi köra skrillerna !!

Hälsa Stadt !

• melker

Medlem
    26 november, 2002 vid 08:31 som svar på: Bokade någon resa till Hurghada 10/12??

Vad jag har förstått så är det norra Fuerteventura som vindarna och vågorna är som starkast/störst. Hade nog tänkt att bara dra till Södra delen av ön. Om någon har efarenheter från Fuerteventura så är jag mycket tacksam för allehanda tips. Vilken storlek på draken är det som gäller generellt ? Billigaste sättet att resa hit ?

Mvh – Melker

• melker

Medlem
    25 november, 2002 vid 22:30 som svar på: Bokade någon resa till Hurghada 10/12??

Vart nånstans på Fuerteventura skall ni åka, syd eller norr ? Hade tänkt dra dit i Februari så det vore sjysst med lite info från folk som har varit där.

• melker

Medlem
    14 november, 2002 vid 22:03 som svar på: Inte missa?

Nej jag klarade mig helskinnad konstigt nog. Omtumlad men ännumer fashinerad av Vindens krafter.

Melker

• melker

Medlem
    14 november, 2002 vid 16:31 som svar på: Torrdräkt eller semidry?…..

Huber. Jag har precis köpt en Pyro och tycker att den sitter lite hårt i halsen och vid vaderna. har du klippt till din ?

/Melker

• melker

Medlem
    13 november, 2002 vid 12:07 som svar på: Torrdräkt + diskhandskar ??

Jag har samma problem behöver kapa min också. Armarna är perfekta. bennen lite hårt men halsen sitter extremt hårt. Skall det kännas som man stryps eller räcker det med att den sitter lite lagom hårt ?

/melker

• melker

Medlem
    12 november, 2002 vid 20:26 som svar på: Takoon Film Del 2

Jag laddar ned filmerna nu och det som faan skulle jag vilja säga alla delarna på mindre än 25 minuter. Helt OK.

/Melker

• melker

Medlem
    12 november, 2002 vid 16:45 som svar på: Torrdräkt + diskhandskar ??

Får ta till den underbara uppfinningen Gaffa tejp. Kanske skulle man gaffatejpa hela kroppen under vinterhalvåret.

/Melker

Sida 108 av 110
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA