Forumsvar skapade

Sida 109 av 110
  • melker

Medlem
    12 november, 2002 vid 16:41 som svar på: Takoon Film Del 2

Du kan skicka över ICQ. Skall försöka få upp en FTP så vi kan dela med oss av våra filmer till varandra.

/Melker

• melker

Medlem
    12 november, 2002 vid 16:38 som svar på: någon som ska till tippen idag?

Faan är borta i helgen Det ser lovande ut.

/Melker

• melker

Medlem
    12 november, 2002 vid 08:02 som svar på: någon som ska till tippen idag?

Sorry Zoolander men jag jobbar som en GNU under dagen idag. Nån som skall till habo i morgon om vindarna är med oss.

/DaNieL

• melker

Medlem
    11 november, 2002 vid 16:58 som svar på: Kitesurfingens framtid?

hahaha. Det var faan det bästa jag läst på forumet. Zoolander har humor utöver det normala. Just så kul är det att vara Kitesurfnarkoman när det är svinkallt och vindlöst ute.

hahaha grin.gif grin.gif grin.gif

• melker

Medlem
    11 november, 2002 vid 15:38 som svar på: Torrdräkt + diskhandskar ??

har ett par 5 mm Gul skor. hade helst varit torr om tåna också såklart. Kör med ett underställ (Craft) Med Fleccetröja och ett par bomullsbrallor över. Har ingen huva men det blir nog att köpa en 5 mm eller nåt i morgon.

/melker

• melker

Medlem
    11 november, 2002 vid 15:35 som svar på: hur fort?

Det är väll upp till dig hur hårt du vågor släppa på. Men visst i almännhet så kör man saktare med en kite.

Nån som vet vad världsrekordet är ??

/Melker

• melker

Medlem
    11 november, 2002 vid 15:32 som svar på: någon som ska till tippen idag?

Har byggt mig ett par ”torrhandskar” av Latexdiskhanskar med fingervantar i. Vad tror ni om att ta på dom så att latexmuddarna på torrdräkten hamnar över handskarna kan det hålla tätt ordentligt tro ?

Om nån skall ut och köra i veckan så hör gärna av er. Jag har bil och bor i malmö så kanske nån vill åka med ??

Jobbar en del men vad faan det kommer ju i andra hand eller hur !! hhahha !!!

Nån som säljer billiga huvor i malmöområdet ?

/Melker

• melker

Medlem
    10 november, 2002 vid 16:40 som svar på: Torrdräkt + diskhandskar ??

Håller det tätt med diskhandskarna under torrdräktsmudden ? Vill ju slippa få vatten i handskarna eller mellan torrdräkten och handskarna.

/Melker

• melker

Medlem
    7 november, 2002 vid 19:40 som svar på: Saknar du det här?

Vad kör ni med för skor tjocklek. modelll etc ? Har ett par 5 mm GUL. Håller dom värmen tro ?

/Melker

• melker

Medlem
    7 november, 2002 vid 19:38 som svar på: Bra kite/surf spots på GranCanaria?

Är det Maspolamas som gäller även i Jan,Feb och Mars ???

/Melker

• melker

Medlem
    1 november, 2002 vid 19:42 som svar på: Fredag HABO dag 🙂

Har beställt en pyro så i fortsättningen hänger jag gärna med och kör. Vad kör ni med för handskar och huva? Hur var det med Biltemas hamdskar funkar dom ?

Melker

• melker

Medlem
    29 oktober, 2002 vid 16:00 som svar på: Hola!

( I Åsa ) vart är detta ??

Melker

• melker

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 10:58 som svar på: Segla nu…

Det skall också bli ett jäkla busväder. Häll-regn !!

Melker

• melker

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 10:57 som svar på: Segla nu…

Vad kör du med för dräkt nu då ? Funderar på att köpa mig en begagnad våtdräkt att ha över min tror du det funkar eller blir det för kallt ?

Melker

• melker

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 20:58 som svar på: Bästa Kite resemål!

Hur är det med folk ? Är det lite yta och mycket folk eller får man yta att köra på ? Några bra flygbolag ?

Sida 109 av 110
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA