melker
Forumsvar skapade
-
Du kan skicka över ICQ. Skall försöka få upp en FTP så vi kan dela med oss av våra filmer till varandra.
/Melker
-
Faan är borta i helgen Det ser lovande ut.
/Melker
-
Sorry Zoolander men jag jobbar som en GNU under dagen idag. Nån som skall till habo i morgon om vindarna är med oss.
/DaNieL
-
hahaha. Det var faan det bästa jag läst på forumet. Zoolander har humor utöver det normala. Just så kul är det att vara Kitesurfnarkoman när det är svinkallt och vindlöst ute.
hahaha
-
har ett par 5 mm Gul skor. hade helst varit torr om tåna också såklart. Kör med ett underställ (Craft) Med Fleccetröja och ett par bomullsbrallor över. Har ingen huva men det blir nog att köpa en 5 mm eller nåt i morgon.
/melker
-
Har byggt mig ett par ”torrhandskar” av Latexdiskhanskar med fingervantar i. Vad tror ni om att ta på dom så att latexmuddarna på torrdräkten hamnar över handskarna kan det hålla tätt ordentligt tro ?
Om nån skall ut och köra i veckan så hör gärna av er. Jag har bil och bor i malmö så kanske nån vill åka med ??
Jobbar en del men vad faan det kommer ju i andra hand eller hur !! hhahha !!!
Nån som säljer billiga huvor i malmöområdet ?
/Melker
-
Håller det tätt med diskhandskarna under torrdräktsmudden ? Vill ju slippa få vatten i handskarna eller mellan torrdräkten och handskarna.
/Melker
-
Vad kör ni med för skor tjocklek. modelll etc ? Har ett par 5 mm GUL. Håller dom värmen tro ?
/Melker
-
Är det Maspolamas som gäller även i Jan,Feb och Mars ???
/Melker
-
Har beställt en pyro så i fortsättningen hänger jag gärna med och kör. Vad kör ni med för handskar och huva? Hur var det med Biltemas hamdskar funkar dom ?
Melker
-
Hur är det med folk ? Är det lite yta och mycket folk eller får man yta att köra på ? Några bra flygbolag ?