Forumsvar skapade

Sida 54 av 125
  • milkman

Medlem
    14 november, 2008 vid 15:28 som svar på: Vart köpa SP stroppar?

Om det är Integrated Footbed du menar så kan du kan köpa dom av mig, det är Nobiles design från början. Dom finns inne i lager, med Nobiles två sträck på. Annars exakt samma design.
    Dom heter Nobile Pads & Stroppar, IFS regular på Nobiliska. 🙂 Sök på i vårt ordersystem så hittar du dom. kostar 699kr

• milkman

Medlem
    14 november, 2008 vid 13:59 som svar på: Hjälp med snowkite

Vi har en av varje inne, AccessXC, FrenzyFZ och MantaII som är bra prissatta.
    Alla gjorda av Ozone, kungar på Snökiter. 🙂
    Finns i vår begatlista på http://www.kitekraft.se

Jag skulle ta en 10m om du väger 80kg. Snowkita går att göra från sjukt lite vind, men då vill man ha lite tryck. Fast en 8:a går också, lite senare start – men samtidigt lite högre tak i vind 🙂

• milkman

Medlem
    13 november, 2008 vid 19:35 som svar på: Skim session

@sourra 515596 wrote:

La ner? Det är ju nu det börjar bli bra ju Jens =)

Åhhhh.. va jag vill bo på västkusten istället!
    Jag kanske smiter över en snabbis och ”tjuvkitar” mitt i min nerläggning. 🙂

• milkman

Medlem
    13 november, 2008 vid 10:00 som svar på: Myspys foton av J.Bilderback

Trist liv! 🙂

• milkman

Medlem
    13 november, 2008 vid 06:25 som svar på: Skim session

@dadil 515428 wrote:

jaså, säger du det… undrar varför…

Äh, ge dig. Tråkigt att få såna kommentarer. Skit i det, eller köp nått annat märke om du har problem med att jag tycker det är kul.

Kirre: Jag ska nog inte ha någon respect, jag la ner för två veckor sedan. 🙂

• milkman

Medlem
    13 november, 2008 vid 06:24 som svar på: Skim session

Äh, ge dig. Tråkigt att få såna kommentarer. Skit i det, eller köp nått annat märke om du har problem med att jag tycker det är kul.

• milkman

Medlem
    12 november, 2008 vid 16:00 som svar på: Skim session

Samma sport, annan plats.. Ser ju sjukt mycket mycket roligare ut på Kirres foton 🙂

• milkman

Medlem
    12 november, 2008 vid 14:42 som svar på: Skim session

Åhhh.. Va fin!

Det är så grymt kul med skimboard! Alla borde ha en!

Men det ser lite goare ut hos er, tror jag har en svensk skimbild att visa. Ska slänga upp den om jag hittar.

• milkman

Medlem
    11 november, 2008 vid 20:33 som svar på: Söker instruktör för Specialprojekt i Egypten!

Hon kanske inte fick jobbet där, Sofia är ju inte IKO certad!
    🙂

• milkman

Medlem
    11 november, 2008 vid 13:37 som svar på: reskompis Brazil i Nov?

haha… GIllar framför allt alla inlägg som avslutas med:
    ”Köpte en Apa igår”

• milkman

Medlem
    10 november, 2008 vid 21:05 som svar på: if your IP is 83.233.146.239

Vilken bra tjänst Johan.. Min adress är (nästan) 87.96.134.39, (säker lätt att ta reda på den exakta ändå, men lite kan man lämna åt fantasin).
    Jag sitter i Sollentuna, jag är fan helt säker! 🙂

Fast S fick dom ju rätt på :/

• milkman

Medlem
    10 november, 2008 vid 13:55 som svar på: Kitesurf i Stockholm?!

Äh. Du är ju tjej, dom finns det ju plats för. Även i Stockholm. I övrigt så är det fullt.

🙂

• milkman

Medlem
    10 november, 2008 vid 08:56 som svar på: kaos i kitedjungeln

Det viktiga är att du kommer ut och snowkitar! coolen kommer fubka. men som freestylekite är den och accessen fel, då är en frenzy eller din sommar-kite avsevärt bättre, det är tubkiterna som vinner tävlingarna, men ack så jobbit att hålla på med i minusgrader och fetpuder på fjället :)..
    Jag blir lätt trött på dom där testerna, dom som tycker coolen är bra hittar man nästan bara på http://www.foilzone.com, vilket är den innoficiella flysurfeforumet.
    nu har du ju en kite, och en möjlighet att själv ta reda på hur det ligger till genom att helt enkelt testa andra kiter och jämföra med.
    hoppas du kommer igång ordentligt i år, detta är livet 🙂

• milkman

Medlem
    9 november, 2008 vid 21:33 som svar på: kaos i kitedjungeln

Det kommer bli jättebra, ut och åk! 🙂
    Du borde passa på att bänka den mot en Access vid tillfälle. Vilken årsmodells som helst. Gör det innan du köper din nästa snökite, för då kan du lite mer också..

• milkman

Medlem
    7 november, 2008 vid 18:37 som svar på: kaos i kitedjungeln

Köp P3:an från Henrik, passar ju dig perfekt. Inte optimal för fjällen tycker jag, men priset och storleken är perfekt för dig. Och det är som sagt en seriös importör då det är en Flysurfer.

Sida 54 av 125
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA