mjersen
Forumsvar skapade
-
doit tony! ja rullar ner snart ser sjukt nice ut!!
-
jag e på! ingen som kan tidigare? e ledig hela dagen..
-
men vafan e den delen vi kör på inte ett hundbad?
isåfall om man badar på ett hundbad i kylig nordanvind förtjäna man fan o bli påkörd. -
@gogga 454044 wrote:
fan mjersen, kul att se dig ute i lund nuförtiden! Mer av detta! synd bara att man alltid får rulla hem….
så fort jag o johan kirrar en lya i lund blir det nog ännu mer av det =).!
-
@Brushanen 453832 wrote:
Instämmer, bra recension.
Tror dock att C-kiterna kommer överleva. Den precisonen du får i kitelooparna är bättre än den som SLE-kiterna ger.
Testa Flexifoil HadlowPro så förstår du vad jag menar. Wakestylers som kan kanta ordentligt och hantera draget från en C-kite har lättare att sätta trick pga att väl i loopen så överraskar in en bra C-kite, den leverar ett stabilare drag.Åker ner till Skåne till helgen, LF-demo då?
Robertblåser det så finns vi på stranden,, bara o hugga tag i nån av oss om ni vill testa.
-
jag dammade av min gamla c-kite för någon vecka sen.. en advnace kobra 9,4 =)som jag tokgillade innan jag gick över till sle/bowkites.. hade jag varit tvungen o köra på den restan av mitt liv hade jag slutat kita.
-
@Krillan82 453789 wrote:
skotten här har du numret till centrum för sexuell hälsa. 040331747.
nr låg på din snabbvalslista på mobilen eller?
-
@HugeO 453735 wrote:
Ps: det är inget leksaksbord…
det är ett halft facking pingingsbord, fo real! läge för en ny turnerings snart igen
-
nice! ser lite tunnt ut med snö dock =)
det va coolare när jag snökitade på övningsfältet vid p7 och stridsvagnana rullade förbi i full karriär =) -