mjersen
Forumsvar skapade
-
mrmille wrote:scanna plz =)
har tyvärr ingen scanner..nån annan som kan kanske?? -
har lektioner hela dan på fredag.. men på torsdag e jag ledig.
-
ser ju riktigt lovande ut senare i veckan!! var det mycket snö på limhamnsfältet? funkar det bra på ostligt?
-
mjersen
Medlem22 februari, 2006 vid 17:42 som svar på: Bara några veckor kvar till vattenpremiär nu!!HBGSurfer wrote:Har en Pyro 2004 andvänd 10 gånger till salu.
Endast 1000 kr först till kvarn.MVH//Marcel
vilken strl? -
i kväll med 22.30
Red Bull 5x. Part 2. Five by Grassroots, Den andra filmen från Forbidden Island och Fiji. Den här gången är det den nya generationens surfare som får komma till tals. Upplägget är detsamma som förra veckan dvs att surfarna får i uppdrag att på 90 minuter surfa sig igenom ett antal kriterier för att sedan bedömas individuellt av en jury bestående av dom själva.. -
pjoter wrote:mjersen
mmm du får allt växa till dig lite först pöjk. 🙂
kör du med hälstroppar nu eller hur kör du?luuudddeee
e de inte tungt å klumpigt med bindningar?=). kör med cykelslangar nu, tycker det e en sjuk fördel än att köra utan dem.
-
Luuddee wrote:det e grymt häär.. ja gillar det sjukt jobbigt att komma ur dem bara så man tappar aldrig brädan i en hård krasch vilketn skulle vara ganska bra.. ananrs e det gott som fan mycket waves här nog ännu najsigare att köre platt med dem.. men hade jag varit som dej hade jag väntat och blivit lite bättre innan jag ahde börjat köre bindningar man tjänar mycket att lära sig många trick med stroppar..
låter jäz..
-
Luuddee wrote:OBS! vicky som tagit bilden på meej
jävlar va grymt det verkar där..ludde hur e det att köra med bindningar nu?? -
Finn wrote:Har tittat runt lite oc är sjukt sugen att börja surfa.
Vad kostar utrustningen? Det jag är ute efter är bättre begagnade grejer som passar en nybörjare.Nu pratar vi om ALL utrustning, kite, bräda, linor, våtdräkt mm. Kort sagt det jag måste ha för att ge mig ut!
Tacksam för svar
kolla på köp o sälj här på steffo, och sök på blocket..du kan nog hitta för ca 8 000-10 000:- skulle jag gissa på. om du ska ha 1drake så hade jag satsat på en 14m2 -
walle wrote:den vita var riktigt snygg!
Men jag tror OR´s nya sele( http://www.oceanrodeo.com/harness.html )kommer bli bra!
#inbyggd ”handlepass-leash-slang”, med release.(enda tillverkare med det innbygt?)
# benstroppar(om man vill ha dom på) med justering så att man kan ändra hur högt man vill att selen ska sitta…givetvis sitter det spreaderbarpad och hook kniv.
Får min nya på måndag så då får min gamla darkrider ge vika…
den verkar stabil..fast inte lika snygg design som darkridern!