mrmille
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Grattis på födelsedagen 25 år eller?

[/ QUOTE ]
Liiite äldre faktiskt. Ett par år till på det där så är du i land

-
Jag tycker det är grymt bra resultat av de svenska åkarna. Otroligt imponerad!
Deras resultat är det ingen som rackar ner på, bara det att vissa inte kan hålla munnen i styr angående andras resultat. Om aaron ställt upp i long distanse är det ju inte säkert han vunnit över hugo. Om han inte gjort det har jag en känsla av att han skitit i det och gått på nästa tävling med glatt humör istället för att skräna om att han borde vunnit eller något annat dumt.
-
mohahaha
ska köpa mig lite nya kites i födelsedagspresent =) -
Kolla det med AnnaS
Hon kör takoon eller har åtminstonde! -
ahh, koan…
Som vanligt en frisk fläkt i ett hav av diarée

-
dä ä pluttenkelt
postar upp en film om en stund, ska bara rekomprimera den. -
wörd
-
Svar till:
Svar till:
EH bortser jag oftast ifrån då de flesta som kör det verkar drabbas av hybris, tänk efter själva. Hade EH folket haft en mildare attityd hade jag varmt välkomnat det som ett märke då jag vet att dom gör mycket bra kites.
[/ QUOTE ]
Så du rekomenderar kites efter hur trevlig personen som säljer dem är?
Det låter ju sjuuukt vettit[/ QUOTE ]
Ja, det är så det funkar i världen. Se till att skaffa trevliga representanter så kommer försäljningen att öka. Det spelar ingen roll hur många gånger man skriver med VERSALER att sitt eget kitemärke är det bästa.
Sen om du läst hela inlägget hade du sett det att jag mestadels säljer traction kites.
Tyvärr funkar det så, inget jag tänker göra något åt heller. Men det är inte för sent för förändringar ännu.
-
Tja, jag känner ju folk här uppe som kör dem och de killarna är det inget fel på. Men dom är å andra sidan inga ÅF’ar för eh.
Träffa parveln eller inte så ringde jag peter för ett tag sen, mitt i ett samtal med Hadlow. Men jag antar Rambo/Hugo (nästan Ruggo juh =D) varit lika trevlig mot honom som alla andra. Tänka sig…
-
Tja, är partner till kiters.se på så vis att jag enkelt kan rekomendera för folk i mitt område vad dom bör använda för utrustning.
Dock så passar ju inte alltid vårt sortiment alla så det är inte ovanligt att jag rekomenderar utrustning från en tillverkare vi inte representerar. EH bortser jag oftast ifrån då de flesta som kör det verkar drabbas av hybris, tänk efter själva. Hade EH folket haft en mildare attityd hade jag varmt välkomnat det som ett märke då jag vet att dom gör mycket bra kites. Men sen är det mest folk som vill pyssla med ATB som hör av sig till mig, í den världen finns EH inte ens med på kartan. Fel planet tyvärr.
Och att knäppa folk på näsan…
Jo, ska inte neka till det. Det är underhållande att se folk som desperat försöker efterleva ”hang loose” kulturen. Att dom sen inte fattat att HL-folk är bland dom mest jordnära och trevliga människorna på jorden, riktigt sorgligt faktiskt.Tänk på vilka det är som förmedlar kiteinköp innan skränet och skrävlet börjar. De som förmedlar inköpen är till 95% andra kiters. Om dom har en sned bild av folket som kör ett märke kommer detta att drabba inköpsstatistiken. Så tänk lite affärsmässigt, åtminstonde ni som representerar en butik eller ett märke.
-

Som ni skriver är det kul med rambo tillbaka i sin sedvanliga stil.
Varför kan man då inte få svara med lite sedvanlig humor tillbaka.Alla uppskattar högkvalitativa bilder osv men om någon nu skall efterapa kommer vi hamna i något som närmst kan kallas clonewars.
O nääää, jag säljer inte. Prova ordet ifrågasätter istället, lägg det på tungan samtidigt som ni läser. JAJUSTDETJA! stämmer till 100% då
Cloner…

-
Känner en viss arrogans och så luktar det lite barn i denna tråden.
Är det inte bara så att EH killarna är avis på att dom inte vunnit PKRA, då dom inte har bra åkare och kites nog. Och, som peter säger, vill racka ner på Flexifoil som uppebarligen gör bättre prylar?
Skönt att Aaron ställt skåpet på plats, trodde det skulle räcka men jag längtar tills han gör det igen. och igen. och igen…