ola_p
Forumsvar skapade
-
Stoppade i ett par 4or i orginalhålen, ett klart lyft, men behöver en ordentligare baffel och förmodligen en låda också…
Har en bandpasslåda med två 6.5or i, spelar rätt bra med bas, dock lite för djupt… Saknas en bit mellan baslådan och framsystemet, men ska testa att korta basreflexen lite å se om det blir bättre, annars är det nog så att lådan blev lite stor… -
Jester wrote:Mycket gröt… Tror helt enkelt att det är pga att jag väger en bit över 100 kg. Kan ju säga att det nog blåste upp mot 14-15 meter i byarna när jag toppade HSen. Och TT är ju plattare än dom flesta andra ställena.
Säker på att det bara var gröt? -
Knatte wrote:Fick den nya Gun sails katalogen idag. De har ryckt upp både i design och outlook på både segel och katalogen 😉
Segel med outlook?Nej tack, jag slipper helst microsoftprylar… 😉
-
Grymt!
Funderat lite på Oman också faktiskt, men det känns som ett lite större och dyrare projekt… Vad räknar ni med att det skall gå loss på, och hur bor ni? -
Ähh… Marocko är det som gäller i sommar!
Blir nog 1juni-1augusti eller nått sånt.. -
Gjort.
Och 10 teckensgränsen…. -
Kika in haby…
Kan vara lite lurigt att paddelsurfa där, men det finns iaf folk som gör/har gjort.
Ligger på ramsvikslandet, utanför sotenkanalen.
-
Jag kan bara ändra användares signaturer och bilder…
Så det får stefan ordna, eller ge oss moderatorer lite fler rättigheter…
-
Tala om vart(ifrån) du skall flytta rösten så kan det ju ordna sig…
-
Lade till Dunken som extra alternativ… 😉
-
Åkte han dit för att han råkat glömma en långrev på förarsätet?
-
Damnark istället för haga låter som en bra plan tycker jag.
När det jag åker till haga när det är tävling blåser det ändå inte. -
Den är grym, det är Christian Carlsson (http://www.surf.exponering.se/) som tagit den. Kommer inte ihåg exakt vilka prylar han använder.
Och, ja en pixel är alltid en pixel.