Forumsvar skapade

Sida 141 av 299
  • ola_p

Medlem
    26 december, 2005 vid 17:32 som svar på: Rövsug 2

Det fanns en lista över vilka inläggsgränser som gällde för de olika titlarna på gamla konfen. Vet inte om den finns kvar.

Originally, Kahuna was the Hawaiian title for a shaman, and the term is still used in that context by some native Hawaiians. (see ancient Hawai’i) One of the Kahunas of the then king of Hawai’i (Alapa’i) predicted that a fiery light in the sky would signal the birth of the ”killer of chiefs”, or ali’i ie: Kamehameha I, the first king of all the Hawaiian Islands .
    http://en.wikipedia.org/wiki/Kahuna

• ola_p

Medlem
    26 december, 2005 vid 10:45 som svar på: Kanonbra uppdaterad konf

Ämnet stängt.

• ola_p

Medlem
    26 december, 2005 vid 10:40 som svar på: Surf imorgon???

Här blåser det 5.7 och snöar… ligger en hel del issörja i strandkanten och är nån kallgrad… Lite svårt att bestämma mig för om det är värt det eller inte… får se om det ökar lite…

• ola_p

Medlem
    26 december, 2005 vid 00:31 som svar på: Surf imorgon???

OM jag är i form för att surfa imorgon, kommer ljungskile gå av… :cool2:

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 18:39 som svar på: Rövsug 2

Pooh-Bah är vid 1600 inlägg tror jag.

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 16:56 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

4 är åtminstånde 3 för mycket, snarare 4… :tongue:

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 16:56 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

4 är åtminstånde 3 för mycket, snarare 4… :tongue:

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 16:49 som svar på: The Search (filmen) finns på nätet

Nu ska du inte glömma brainstorm å rewind!

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 16:48 som svar på: FILM ! Augusti 2005 Av DanneMan

Och kallt… :/

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 16:46 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

Jag har inte koll på kitarna. Men jag vet vilken du menar, och tycker att den är i största laget. Dock är din nästan lika stor med alla radbrytningar.

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 16:46 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

Jag har inte koll på kitarna. Men jag vet vilken du menar, och tycker att den är i största laget. Dock är din nästan lika stor med alla radbrytningar.

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 10:01 som svar på: FILM ! Augusti 2005 Av DanneMan

Grymt danne! Då får vi snart se lite film med riktig kvalite på surfet! :cool2:

• ola_p

Medlem
    25 december, 2005 vid 09:59 som svar på: Vad BLEV det för Julklapp?

Ett par Pro-Limit dojor, signature series.. :laugh: :santa:

• ola_p

Medlem
    24 december, 2005 vid 15:19 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

NL bilden?

• ola_p

Medlem
    24 december, 2005 vid 15:19 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

NL bilden?

Sida 141 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA