ola_p
Forumsvar skapade
-
två spännband å en rulle silvertejp, blir ju lättare för dom som handhar bagaget att bära om du ger dom lite handtag också..

-
Som ian antyder så är dator och data ganska olika saker.
Enligt wikipedia, eftersom jag inte orkar leta reda på en ordbok så…
Code:
1. Information utan en tolkande betraktare kallas data.
Dvs. detta inlägget är data, som sedan bearbetas för att du ska se det i sitt sammanhang, som ett svar i en tråd i ett forum i…

Jag pratade inte alls om skillnaden på hur snabb datorn upplevdes med olika system, utan enbart om ditt lite slarviga språkbruk.
Som sagt var… Jag kunde inte riktigt låta bli..
Men nu ska jag sluta göra mig lustig över luddiga begreppsförvirringar. -
ola_p
Medlem16 december, 2005 vid 21:40 som svar på: Fler dator frågor, horisontella streck på TV:enAh.. dvs. s-vidoekabeln ska itne vara problemet…
Komposit är ju inte så bra iofs.. Mycket sämre kvalitet än s-video. Skulle kunna vara där problemen uppstår, du har inte möjlighet att kolla kvaliten från kompositen? exempelvis genom att köra ut den till en videokamera å kolla på resultatet..
-
Kan du inte skruva isär bommarna och packa beslagen i handbagaget? två bomrör borde väl få plats? annar kan du ju alltid lägga rören på utsidan av bagen å gå loss med en rulle silvertejp…

-
Svar till:
att den är seg kan bero på att windows 98 kräver mera av din data om din data nu var snabbare innan..
[/ QUOTE ]
Oj, ska man akta sig mer för att göra stavfel när man matar in sin data när man använder win98?
Eller måste datan vara bättre organiserad när man använder 98?Sorry, kunde inte låta bli..

-
ola_p
Medlem16 december, 2005 vid 19:25 som svar på: Fler dator frågor, horisontella streck på TV:enHar du möjlighet att testa med en annan dator så kan du ju utesluta dålig kabel…
-
Jag var väldigt inne på marocko till sommaren, men Oman är ju helt klart ett hett alternativ..
Vad kostar det att ta sig dit och vad kostar levernet där nere? Är det 4wd och tält som gäller? -
Svar till:
En annan grej jag funderar över: Hur MYCKET VÄRRE är ryggplasket från ett försök på en framåt?
[/ QUOTE ]
En dags framåtladd i kan kännas ett par dagar efteråt innan man börjar rotera tillräckligt långt.. Men det är det värt!
Jag tycker att ryggplasken från underroterade framåtar är värre än bakåt dito, men, det är ju faktiskt bara vatten! bara att ladda järnet!

-
Tar mig friheten att illustrera kesos ladd med en av dina bilder.. [img]http://www.bolminger.se/staffan/galleri/200505/IMG_1675.JPG[/img]
Och Ians framåtförsök är helt galna, endo på plattvatten typ.. Helst sanslöst..

-
Fick en kanondag!

grym vinkel och fina vågor, bara att njuta av de stora fina seten. 4.4 med fedingdrag och sedan så sakteliga avtagande.
Synd att det vart så saudans kallt bara, men det hör väl årstiden till..
-
Ser ut att dö tidigt.. =/
Chansar iaf å hoppas på en timmes vågsegling, hade suttit fint. -
Läs Ians första inlägg..