ola_p
Forumsvar skapade
-
Slött… inget fel på det om det hade varit bättre flyt i det.. det där är ju en långsam spock, och SEN en gecko..
Segelsnurrarfasoner… -
1GB är inte gratis…
1GB är inte många minuter i dv kvalite, det snackas om två timmar i nån av recensionerna, dvs. rätt hårt komprimerat.
Men, iden är ju ganska klockren tycker jag, synd bara att minne är dyrt och att man inte kan ladda mer i den.. och den var väl inte vattentät, eller?
-
Variant 2 eller 3 låter klart bäst tycker jag.. med 3an blir det ju lite lättare att välja rätt segel, men variant 2 lär ju funka hyggligt det med..
Själv kör man 3.7 4.4 5.0 5.7.. Vilket funkar utmärkt, även om hoppet ner till 3.7 är i största laget.
-
Sen när började man köra dieselbilar på etanol?
-
Jepp, det var svårseglat och stort, min bräda ser lite risig ut efter en tur till sprängstenen..

Menmen… fick några goa vågor på slutet, så det kan man väl leva med.Noterade just att vindmätaren på huset just toppade på 23m/s…

-
Du är en mes.. Svårare än så är det inte..

Seriöst, åsa kommer vara grymt imorgon, skutta kan man ju göra på dyningarna om man nu skulle vara lagd åt det hållet, eller med brädan som insats ladda hopp på inre revet…
-
Realist snarare..

-
Har du numret till deras redaktion så ringer jag på studs!
-
Grymt!! Gött jobbat, bakåtar är coolt.

(kan du inte smyga in lite radbrytningar i texten så den blir lite lättare att läsa?)

-
Klart du hamnar i åsa, eller är det för brutalt för dig?

-
Pessimist!
Imorgon går av så in i helvete, så länge man inte blir alltför överriggad..

-
Åsa är inbokat på måndag.. Kommer bli grymt, stort, brutalt och bra!

Ska man gissa överriggat 3.7?
-
Hell yeah!

Fast faktum är, att jag verkar behöva förhållandevis stor stropp för att få in samma mängd for som genomsnitsspersonen…
-
Onshore e tråkigt, jag tror jag hoppas på åsa imorgon..
-
Tja, underiggat 5.0, onshore, inga vågor och ruggigt choppigt…

Fast man fick ju iaf seglat…