Forumsvar skapade

Sida 153 av 299
  • ola_p

Medlem
    22 november, 2005 vid 17:07 som svar på: Världens fattigaste trick!!

Slött… inget fel på det om det hade varit bättre flyt i det.. det där är ju en långsam spock, och SEN en gecko..
    Segelsnurrarfasoner…

• ola_p

Medlem
    22 november, 2005 vid 16:56 som svar på: Prylar Headcam

1GB är inte gratis…

1GB är inte många minuter i dv kvalite, det snackas om två timmar i nån av recensionerna, dvs. rätt hårt komprimerat.

Men, iden är ju ganska klockren tycker jag, synd bara att minne är dyrt och att man inte kan ladda mer i den.. och den var väl inte vattentät, eller?

• ola_p

Medlem
    19 november, 2005 vid 10:51 som svar på: Ångest inför segelval???

Variant 2 eller 3 låter klart bäst tycker jag.. med 3an blir det ju lite lättare att välja rätt segel, men variant 2 lär ju funka hyggligt det med..

Själv kör man 3.7 4.4 5.0 5.7.. Vilket funkar utmärkt, även om hoppet ner till 3.7 är i största laget.

• ola_p

Medlem
    18 november, 2005 vid 17:45 som svar på: dieselskatten upp 60%

Sen när började man köra dieselbilar på etanol?

• ola_p

Medlem
    14 november, 2005 vid 21:04 som svar på: Måndag the big final?? Judgement day part 3

Jepp, det var svårseglat och stort, min bräda ser lite risig ut efter en tur till sprängstenen.. crazy.gif
    Menmen… fick några goa vågor på slutet, så det kan man väl leva med.

Noterade just att vindmätaren på huset just toppade på 23m/s… cool.gif

• ola_p

Medlem
    13 november, 2005 vid 15:12 som svar på: Måndag the big final?? Judgement day part 3

Du är en mes.. Svårare än så är det inte.. grin.gif
    Seriöst, åsa kommer vara grymt imorgon, skutta kan man ju göra på dyningarna om man nu skulle vara lagd åt det hållet, eller med brädan som insats ladda hopp på inre revet… crazy.gif

• ola_p

Medlem
    13 november, 2005 vid 15:09 som svar på: Vind måndag..tisdag..sådärja!

Realist snarare.. tongue.gif

• ola_p

Medlem
    13 november, 2005 vid 11:00 som svar på: okey, ett jävla problem!!

Har du numret till deras redaktion så ringer jag på studs!

• ola_p

Medlem
    13 november, 2005 vid 10:59 som svar på: Jiiihhooooooo !!!!!

Grymt!! Gött jobbat, bakåtar är coolt. cool.gif

(kan du inte smyga in lite radbrytningar i texten så den blir lite lättare att läsa?) tongue.gif

• ola_p

Medlem
    13 november, 2005 vid 10:54 som svar på: Måndag the big final?? Judgement day part 3

Klart du hamnar i åsa, eller är det för brutalt för dig? tongue.gif wink.gif

• ola_p

Medlem
    13 november, 2005 vid 10:52 som svar på: Vind måndag..tisdag..sådärja!

Pessimist!
    Imorgon går av så in i helvete, så länge man inte blir alltför överriggad.. crazy.gif cool.gif

• ola_p

Medlem
    13 november, 2005 vid 09:58 som svar på: Vind måndag..tisdag..sådärja!

Åsa är inbokat på måndag.. Kommer bli grymt, stort, brutalt och bra! cool.gif
    Ska man gissa överriggat 3.7? laugh.gif

• ola_p

Medlem
    12 november, 2005 vid 20:30 som svar på: okey, ett jävla problem!!

Hell yeah! grin.gif

Fast faktum är, att jag verkar behöva förhållandevis stor stropp för att få in samma mängd for som genomsnitsspersonen…

• ola_p

Medlem
    12 november, 2005 vid 20:23 som svar på: Haby imorgon lördag

Onshore e tråkigt, jag tror jag hoppas på åsa imorgon..

• ola_p

Medlem
    12 november, 2005 vid 15:41 som svar på: Haby imorgon lördag

Tja, underiggat 5.0, onshore, inga vågor och ruggigt choppigt… crazy.gif
    Fast man fick ju iaf seglat… smile.gif

Sida 153 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA