ola_p
Forumsvar skapade
-
Jag tycket tdks storleksförslag verkar vettigt.. Men skulle nog kikat på en freestylewave istället. Seglar man inte riktiga vågor så blir det defenitivt roligare på en freestylewave, sen kan väl en del stubbie brädor vara ganska ok på plattvatten också, men undvik riktigt renodlade vågisar, om du inte planerar att segla riktiga vågor.
Själv e jag grymt nöjd med min Goya FreeWave85, som jag har som störstabräda just nu, grymt skön å funkar rätt ok om man vill ut å testa lite vågor också. kört den med 4.4 5.0 och 5.7, men en 6.2 bör den bära utan problem.
Skulle rekomendera att kika på Goya Freewave85/75 och liknande brädor.Är sponsrad av surfbutiken.nu, så du får själv bedöma om du litar på mig eller inte..
Men jag e grymt nöjd med mina brädor (wave66 å freewave85)..Väger 65kg, så du har nått att jämföra med.
Om du drar rigg eller inte är ju också intressant för hur litet som är vettigt att ha..
-
Svar till:
Getskär om det ligger över SV, Tollenäs mellan S och SV
. Jag och hela Ljungskile/Lysekilsmaffian är där.[/ QUOTE ]
Bläh, inte jag iaf, jobbar OCH är lite förkyld.. =(
-
Det är inne att alla ”coola” sidor är sådana… Oerhört irriterande..
låt länken öppnas i på samma ställe. -
Jag tycker alla foton e oskarpa, eller e det bara att dom är upplagda i för dåligt format kanske?
-
Jag tycker du borde centrera hela sidan!
bara lägg allt i ett table å centrera det.
Och lufta lite mot överkanten av sidan kanske.. Jag gillar sidan i övrigt..Och texterna å bilderna hänger inte alltid riktigt ihop med bilderna.. dvs texten ligger ibland lite längre ner och ibland lite längre upp… Lätt åtgärdat förmodligen.
Jag tro det är stefan mayer du fångat i tabletopen.
-
Gör du något annat överhuvudtaget?

-
Skriva kan jag ju iaf inte…
”Vi jag…”
Blää… nu ska jag se om jag kan sova bort min förkylning.
-
Hahaha, det kommer jag ihåg..
Vi jag spelade ju den låten på kvällen… -
Äh… Det e ju bara ett par tre klipp i början som e i kortaste laget..
I övrigt e det ju fedt med action å schysst klippt..Colleman var visst rätt nöjd med första loopförsöket?

-
Räcker med att rensa en cookie… behöver inte ha massa datorer att göra det från..
-
Jag kan nog utlova massor av vind i veckan, jag kommer nämligen vara tokupptagen.. Förkylningen är nog borta till imorgon dock.
-
BLÄÄÄ…. Jag är sjuk… satans förkylning.. =/
Satte min första riktigt bra spock 540 i förrgår, sedan blev jag dunderförkyld. Samband?
Fick dock lite skatteåterbäring idag, så det kanske kan bli danmark iaf.
-
Jag har prolimits öppna fingervantar, sköna men inte så våldsamt varma..