Forumsvar skapade

Sida 160 av 299
  • ola_p

Medlem
    27 september, 2005 vid 21:15 som svar på: Vilken komplementsbräda??????

Jag tycket tdks storleksförslag verkar vettigt.. Men skulle nog kikat på en freestylewave istället. Seglar man inte riktiga vågor så blir det defenitivt roligare på en freestylewave, sen kan väl en del stubbie brädor vara ganska ok på plattvatten också, men undvik riktigt renodlade vågisar, om du inte planerar att segla riktiga vågor.
    Själv e jag grymt nöjd med min Goya FreeWave85, som jag har som störstabräda just nu, grymt skön å funkar rätt ok om man vill ut å testa lite vågor också. kört den med 4.4 5.0 och 5.7, men en 6.2 bör den bära utan problem.
    Skulle rekomendera att kika på Goya Freewave85/75 och liknande brädor.

Är sponsrad av surfbutiken.nu, så du får själv bedöma om du litar på mig eller inte.. wink.gif Men jag e grymt nöjd med mina brädor (wave66 å freewave85)..

Väger 65kg, så du har nått att jämföra med.

Om du drar rigg eller inte är ju också intressant för hur litet som är vettigt att ha..

• ola_p

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:35 som svar på: Stenungsund i morgon

Svar till:

Getskär om det ligger över SV, Tollenäs mellan S och SV laugh.gif. Jag och hela Ljungskile/Lysekilsmaffian är där.

[/ QUOTE ]

Bläh, inte jag iaf, jobbar OCH är lite förkyld.. =(

• ola_p

Medlem
    26 september, 2005 vid 16:51 som svar på: Pics från Läjet

Det är inne att alla ”coola” sidor är sådana… Oerhört irriterande.. tongue.gif låt länken öppnas i på samma ställe.

• ola_p

Medlem
    26 september, 2005 vid 16:50 som svar på: Damn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker alla foton e oskarpa, eller e det bara att dom är upplagda i för dåligt format kanske?

• ola_p

Medlem
    26 september, 2005 vid 14:53 som svar på: Pics från Läjet

Jag tycker du borde centrera hela sidan!
    bara lägg allt i ett table å centrera det.
    Och lufta lite mot överkanten av sidan kanske.. Jag gillar sidan i övrigt..

Och texterna å bilderna hänger inte alltid riktigt ihop med bilderna.. dvs texten ligger ibland lite längre ner och ibland lite längre upp… Lätt åtgärdat förmodligen.

Jag tro det är stefan mayer du fångat i tabletopen.

• ola_p

Medlem
    26 september, 2005 vid 12:08 som svar på: NY FILM AV DANNEMAN FÅN LEJET 18/9-05

Gör du något annat överhuvudtaget? grin.gif wink.gif

• ola_p

Medlem
    25 september, 2005 vid 23:05 som svar på: NY FILM AV DANNEMAN FÅN LEJET 18/9-05

Skriva kan jag ju iaf inte…

”Vi jag…”

Blää… nu ska jag se om jag kan sova bort min förkylning.

• ola_p

Medlem
    25 september, 2005 vid 21:24 som svar på: NY FILM AV DANNEMAN FÅN LEJET 18/9-05

Hahaha, det kommer jag ihåg..
    Vi jag spelade ju den låten på kvällen…

• ola_p

Medlem
    25 september, 2005 vid 20:24 som svar på: NY FILM AV DANNEMAN FÅN LEJET 18/9-05

Äh… Det e ju bara ett par tre klipp i början som e i kortaste laget..
    I övrigt e det ju fedt med action å schysst klippt..

Colleman var visst rätt nöjd med första loopförsöket? grin.gif

• ola_p

Medlem
    25 september, 2005 vid 15:23 som svar på: Vindsurf på TV??

Räcker med att rensa en cookie… behöver inte ha massa datorer att göra det från..

• ola_p

Medlem
    25 september, 2005 vid 08:16 som svar på: Getskär söndag middag?

Jag kan nog utlova massor av vind i veckan, jag kommer nämligen vara tokupptagen.. Förkylningen är nog borta till imorgon dock.

• ola_p

Medlem
    24 september, 2005 vid 19:54 som svar på: Getskär söndag middag?

BLÄÄÄ…. Jag är sjuk… satans förkylning.. =/
    Satte min första riktigt bra spock 540 i förrgår, sedan blev jag dunderförkyld. Samband? crazy.gif

Fick dock lite skatteåterbäring idag, så det kanske kan bli danmark iaf.

• ola_p

Medlem
    22 september, 2005 vid 12:25 som svar på: Nya vinterhandskar inhandlade

Jag har prolimits öppna fingervantar, sköna men inte så våldsamt varma..

• ola_p

Medlem
    22 september, 2005 vid 07:38 som svar på: Fet Våg

Vågor kan allt kännas rätt biffiga när man rider dem också.. Fast jag tror att den upplevelsen är ganska starkt kopplad till hur brant vågen blir.

• ola_p

Medlem
    21 september, 2005 vid 12:32 som svar på: Fet Våg

Josh Stone, Björn Dunkerbeck och Jason Polakow är det väl?

Roberts airial e feeeet.. cool.gif

Sida 160 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA