ola_p
Forumsvar skapade
-
Åsa kan nog bli rätt ok de 5 minutrarna som det blåser vsv innan vinden vrider upp och dör..
Apel eller lejet är förmodligen rätt säkra kort imorgon, om nu inte halmstad går av..
-
jag tror på stranninge!
Eller möjligtvis värnamoviken, tysk-lars e en pålitlig kille! Se bild. 
-
Liggande a4!

-
I avsaknad av en bra skrivare så läser jag den i nuläget på skärmen, men tänkte dra ut ett ex på papper, det är ju mycket trevligare egentligen.

-
Snygg våtdräkt hade han iaf..

-
ola_p
Medlem12 september, 2005 vid 09:34 som svar på: Irriterad över att det inte funkar i vågor (FAN!)En anledning till att vinden dör när man kommer in bland vågorna kan vara att det blir strömt. Tror detta är fallet i exempelvis åsa, där man ska ha riktigt ordentligt tryck när man kryssar ut för att det ska bli lagom bland vågorna.
-
Helt overkligt bra var det. 5.0 å riktigt stora set rullade in, samma på västkusten innebär ju midjehöjd på vågorna..
Tyvärr så sög min segling rätt illa, tror jag skyller på att min hand inte var riktigt hel.. Seglade runt å spände mig för att avlasta handen, har sanslös träningsvärk mellan skulderbladen som straff för det, men det var det värt.Nu ska jag jobba lite så jag har tid att komma loss till åsa på onsdag.
-
eller lämna fjärrisen på land å ta med nyckeln..
-
För dom som missat svenskfinska församlingen: http://welcome.to/sffs
Sköna lirare..
Dom har tillochmed ett ”Troendetest” online!
-
Tror inte olofsbo funkar när det blir nordligt inblandat..
Blåser det norrut så är sunningen helt gjutet på ONO..
-
Två skruvar låter som tuttlebox, möjligtvis deep tuttle om det är ett väldigt djupt/stort huvud.
-
Svar till:
Tack. Hur kan man bättre fira än att diskutera kolfiber lay-ups på konfen…
[/ QUOTE ]
Sant.GRATTIS!!
-
ola_p
Medlem8 september, 2005 vid 08:28 som svar på: Film – Lomma/Habo Ljung Freestyle tävling 2005Fett gött!
Även om 226mb e STORT för såpass kort film..

-
Svar till:
Var Irländsk julafton lurigare än att lira musik Ola?

[/ QUOTE ]
Jag e grym på att springa rakt ner i sanden!