Forumsvar skapade

Sida 172 av 299
  • ola_p

ola_p

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 21:38 som svar på: Da kines nya stroppar?

Jag får inte till mina.. Kan nmågon tala om hur ni får till det?
    För att dra fast dom får jag ta i utav bara helvete, vart tog dom riktiga brickorna vägen? mina ser ut som bananer med redig böj.
    Har satt dom i innersta hålet, testat alla andra, detta funkar bäst. ställt dom i rätt storlek och dragit åt neoprenet så hårt det bara går (med lågskor får jag skavsår på anklarna av kardboren). och ändå så saknar jag dom gamla hederliga, inga konstigheter å lätt att sätta rätt storlek.
    Uplever inte att jag sitter lika bra i dessa, dom deformeras lättare, det tar många värdefulla metrar att mecka in fötterna i stropparna.. Det tar 50 meter att ladda ett trick istället för 5.. =/

Om någon (som kör hyffsat stora stroppar) fått till dom bra, säg till!

• ola_p

ola_p

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 20:07 som svar på: Bilder på Pryde 06:or

ezzy och goya ligger ju rätt bra till på den fronten..

• ola_p

ola_p

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 20:05 som svar på: Reparationsdags

defenitivt det lättaste, men inte det ända.
    Antingen tejpar du, med silvertejp, eller någon kraftig genomskilnig om du föredrar det. Eller så ger du det till en segelmakare som byter rutan för ett par hundringar.

• ola_p

ola_p

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 20:03 som svar på: Klittmöller på tisdag?

Orättvist! blush.gif
    Jag har en ynka vågdag iår.. börjar bli desperat..

Fick dock seglat en bra stunfd idag å lyckades med en switchstance vulcan.. Inte snygg men ändå..

• ola_p

ola_p

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 20:00 som svar på: Lång buss med plats för 5 personer att åka i?

lättare är nog att sätta en dörr på andra sidan.. tongue.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 20:35 som svar på: Surf imorgon eller!?!??!

Haha…
    Imorgon ser det bättre norrut, alltså åker jag inte söderut..
    Getskär e gutt dock.. men som sagt, det ligger åt fel håll imorgon..

• ola_p

ola_p

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 20:21 som svar på: Surf imorgon eller!?!??!

Hoppramper i sunningen? Njae, inte direkt. Men det e ju grymt för freestyle, å kommer det lite stora motorbåtar så kan man ju få skutta lite.. grin.gif
    Huruvida det är värt det eller inte.. GBG e ju en bit att åka från, jag hade kollat observationerna å bestämt mig beroende på om det blåser redan i getskär, eller om man skall upp till sunningen, båda ställena e nice..

Själv är juag mitt i bussbygge så jag får se om jag kommer iväg till sunningen eller om det blir hemma på viken, gissar på sunnignen..

• ola_p

ola_p

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 19:41 som svar på: Surf imorgon eller!?!??!

jag lutar åt att det kan bli kalas i sunningen…

• ola_p

ola_p

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 11:22 som svar på: David mot Goliat

undrar hur min 66 liters vågis skulle se ut i samma jämförelse, den ser nämligen liten ut jämfört med 74 liters vågisar.. cool.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 14:56 som svar på: Breda lätta begagnade brädor

Svar till:

????? Vaddå köp ingen formula om nån säger att det är bra för dig? har du kört på en formula nån gång? Min första bräda var en formula och det var skitbra, dessutom kan man få dom billigt. Så om nån säger att fomula är bra för nybörjare så ljuger dom eller??

[/ QUOTE ]
    Formulabrädor är ömtåliga, och stropparna sitter väldigt nära kanten, det blir mkt lättare med en lite mera allround freeridebräda..

• ola_p

ola_p

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 12:50 som svar på: Att åka fort

Inte för att jag är speedseglare men..

tyngre = större fena, är väl sant.. men det är troligare att det har med trimmet att göra. Att hängseletamparna inte sitter för långt fram etc.

• ola_p

ola_p

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 12:45 som svar på: VVK Open…. nån som ska dit…?

Hehe, sant, jag skippade faktiskt halmstad då det faktiskt e bra långt för mig att åka på en helt vit dmi karta… shocked.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 12:43 som svar på: VVK Open…. nån som ska dit…?

Svar till:

Idioter…
    Nu blev man tok peppad, å sen läser man lite närmare å då var det förra året…

[/ QUOTE ]

Uhm… Hur väl läste du egentligen… Staffan snackar om iår.. sen är första inlägget från förra året och kom av okänd anledning upp (någon började yra om bröllopsfoto, kopplingen fortfarande oklar..). Klart det blir fett i år!

• ola_p

ola_p

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 17:17 som svar på: VVK Open…. nån som ska dit…?

Svar till:

Planera in er plats på surfparkeringen redan nu!!!

[/ QUOTE ]
    Jag räknade kallt med att du redan reserverat en plats åt mig! Strandtomt, med gräsmatta, bubbelpool, bastu och barskåp…

Svar till:

Jag har hört det ryktas om en del festliga aktiviteter runt tävlingarna också

[/ QUOTE ]
    Va!? Vad är det för illasinnade rykten som förstör våra rykten? Nä, tävlingar e tråkiga trista kalla och ödsliga.. grin.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 12:25 som svar på: Fixa DVD menyer från egna klipp

Programmet som du skall klippa i, dvs, premiere, avid, fcp, moviemaker å allt vad de billigare programmen heter.
    Att logga materialet ordentligt är tråkigt och tar tid, men genom att sortera redan där så sparar man en masssa jobb i slutänden, och har man mcket material så är det inte så mkt att välja på om man vill ha det i närheten av överskådligt.

Sida 172 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA