ola_p
Forumsvar skapade
-
Låter bra det… ser fram emot filmen…
-
Ja, hur går det egentligen??
-
6- e min bästa prestation vad gäller trad, och 6+ sport…
Det finns ju många finfina klippor om man kan tänka sig lite tradklättring. Brukar hänga på en kompis som är inbiten tradklättrare så.. Missade tyvärr en trip till rjukan för att jag var sjuk,
isklättring e riktigt coolt.
Men säg till om du ska ut ngn gång… jag är nog sugen. -
Tjörnbroklippan kan ju vara trevlgt om det är torrt…
Jag borde ut å klätra lite någon gång.. Börjar bli lite sugen, säg till om du ska klättra lite rep nån gång, typ tjörnbro klippan…Ingen trad-klättring tolkar jag det som?
-
Klättrat någe i vinter Basse?
(Själv har det inte blivit mkt…
) -
Personligen kör jag mac…. Och då finns alla program och saker mn kan tänkas behöva på andra ställen… SerialBox, KCNcrew pack, MSJ, mTKA medmera…
Saknar dock lite sorensen prylar.. Någon som råkar sitta på Squeeze 4 så skicka mig ett PM…
-
Håller med om att QT är rätt smidigt, om än lite bökigt då det kräver ett extra program.
Vad gäller codecs i QT så tänkte jag framöver testa att köra med sorenson3 eller sorensen squeze… Lär vara det som filmtrailers på apples sida ligger med. Klart bra kvalitet.QT Pro bör man ha hur som helst… bara att gräva fram ett serienummer nånstans…
-
Jovars…. En hel bunt…
Testa google i kombination med dc++… om du inte kör mac dvs. isf, skicka ett pm så ordnar jag nått… -
Addes ansiktsutryck i apelviken widescreen…..
-
Forskajak i ett äventyrsbad låter ju helt klockrent, måste testas!!
-
Ta inte silikon iaf… Hade en polare som har samma problem, han körde silikon… stropparna hade en viss tendens att vrida sig om man säger så.
Har inte locktite nån form av kemiska gängor, borde vara det perfekta att peta i tycker jag?