Forumsvar skapade

Sida 195 av 299
  • ola_p

ola_p

Medlem
    21 november, 2004 vid 16:19 som svar på: Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!

Nej, har lite lektioner som jag bör gå på, känns inte som det är värt det när det är så jefla kallt, tyvärr..
    Kanske torsdag dock! ev. kommer jag vara helt ledig… vet inte riktigt än. cool.gif Å så e ju vågisen paj…

• ola_p

ola_p

Medlem
    21 november, 2004 vid 16:16 som svar på: laga bräda…

Då satsar jag på mekanisk bearbetning av klistret.
    Den stora mjuka delen sparar jag helst, om jag kan göra det utan att få in vatten alltså, den är välvd och stor så det känns som jag helst hade låtit ngn annan göra… Reultatet där kan man ju inte gömma under padsen… grin.gif Spruta in epoxi under känns inte heller riktigt bra, det är ganska stort, och att fylla med epoxi blir onödigt tungt, och det finns nog risk för att det blir för varmt.
    Ska bara fundera ut nått smidigt sätt att fräsa så man slipper alltför avancerad figurpassning av skummet. blush.gif Hur djupt?

• ola_p

ola_p

Medlem
    21 november, 2004 vid 16:05 som svar på: Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!

Skicka ett mail till info@surfbutiken.nu och kolla…

• ola_p

ola_p

Medlem
    21 november, 2004 vid 14:11 som svar på: fan

jo, men man kan ju sticka ut å ladda lite loopar en stund, det är ju inte fel…Hellre det än ingenting alls!! laugh.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    21 november, 2004 vid 13:30 som svar på: fan

Sist jag var ute så frös det på brädan när jag bytte om… så länge det är över nollan överlever man en timme eller så…

• ola_p

ola_p

Medlem
    21 november, 2004 vid 10:08 som svar på: fan

Det är förjävligt… vi får hoppas på att det blir nått i veckan… Torsdag kanske?

• ola_p

ola_p

Medlem
    18 november, 2004 vid 20:55 som svar på: Ny film *Sandviken sbg

Fett mkt bättre än den förra… Nu börjar det ju se riktigt bra ut… synd att ni fick sunkförhållanden.

• ola_p

ola_p

Medlem
    18 november, 2004 vid 15:09 som svar på: Surfrapport torsdag

fan, drog ut vid 14 tiden…
    Vad händer? Jo det dör tjohooo… mad.gif
    Nåja fick iaf lite planing och lyckades iprincip landa en plattvattenloop, badade rumpan ngt men axelpartet gick torrt…

• ola_p

ola_p

Medlem
    17 november, 2004 vid 21:21 som svar på: trippelloop?

Han hävdar att han har satt den (tror vittnen fanns) men ingen fångade den på film/bild…

• ola_p

ola_p

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:34 som svar på: Kom till Varberg och rocka!! WNW 19-24

Funkar inte ens sjukanmälning längre eller?? crazy.gif Illa…. Jag skall vara i skolan på lördag så jag kan ta ut komp om jag vill… grin.gif Vet inte om jag kan det imorgon dock men… får kolla på temperatuer å så också men satan vad det ska fläkta imorgon…

• ola_p

ola_p

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:22 som svar på: Bra mast !!

RDM är faktiskt inte så dyra om man jämför med motsvarande SDM…
    Master kortare än 430 så tycker jag defenitivt att man skall köpa rdm om man nu inte skulle råka vilja ha cambrade racesegel då…

• ola_p

ola_p

Medlem
    17 november, 2004 vid 08:43 som svar på: 245 vs Hiace

Styret!
    Fixar du en sån här blir jag nästan lite imponerad… cool.gif
    6x6tgb13web.jpg

• ola_p

ola_p

Medlem
    16 november, 2004 vid 17:57 som svar på: -03 impact 5.3 pris 1500.-

Testa under köp&sälj istället…

• ola_p

ola_p

Medlem
    15 november, 2004 vid 20:12 som svar på: fågelöudde 04-11-04

Gött… är det tobbe som släpar eller?

• ola_p

ola_p

Medlem
    15 november, 2004 vid 17:46 som svar på: imorgon måndag?

Jodå, jag fick promenera över ön på slutet… blush.gif
    Var nån timme innan det vred upp lite väl mkt som var riktigt riktigt bra och det blev branta fina sektioner, lite ovant att inte ha min egen bräda bara… Får se till att laga den ngn gång…
    Skoj var det och helt ok säsongslut om det nu blir kallt för tid och evighet framöver…
    Idag var det iaf varmt, frös inte ett dugg… Men det gick åt både prylar och kropsdelar… grin.gif
    Jag satte armen mellan hängselekroken och masten när jag blev spolad, oskönt. fick en blodblåsa i handen (inget som man dör av direkt), ett styck delaminerad fena (nu är flexet SOFT… crazy.gif), och så har en söm i min 4.1a börjat gå upp…. Jonatans bombeslag gick sönder (ska se om jag kan få en bild på idiotkontruktionen så ska ni få se varför man inte ska ha northbom), samt en rejält stukad fot som inte gick att stödja på när jag lämnade honom i gbg…
    Men det var det värt… cool.gif

Sida 195 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA