Forumsvar skapade

Sida 196 av 299
  • ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 19:33 som svar på: imorgon måndag?

Jag drar från ljungskile vid 7.30 lutar det åt… ska plocka upp min kusin i gbg så det tar ju lite extra tid, dvs. åker väl från gbg vid 8.40 tiden… så tar det ju en stund till ner till åsa…

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 18:32 som svar på: kallt eller?

10-11 grader och lite småregnigt verkar det väl som…
    Inget man dör av med tillräckliga mängder neoprentillbehör på kroppen..

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 18:30 som svar på: imorgon måndag?

Om man nu inte ska köra åsa (ser grymt ut imorgon) så är nog apel¨på eftermiddagen och hoppas på ett vrid det bästa man kan göra…

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 17:16 som svar på: En anorlunda film klar

Haha, skön film får jag säga…
    Vad är det för lins på kameran? Känns som en med lite mer vidvinkel inte hade skadat…. Och kanske riktad lite mer neråt möjligtvis…
    Du tar väl den till åsa imorgon? grin.gif tongue.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 15:40 som svar på: Finian gjorde det igen!!

Coolt!!

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 13:55 som svar på: Storm på Onsdag i GBG

Åsa kommer vara helt grymt… drar tidigt och satsar på att det blir några sagolikt bra timmar när vinden vrider upp på väst (enl. windguruprognosen)… smile.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 13:21 som svar på: Storm på Onsdag i GBG

Prognosen kommer nog från gårdagens GP… som bortblåst i dagens… grin.gif
    Men imorgon blir det fett!! cool.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 13:17 som svar på: Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!

Det lät som det kunde gå att ordna… skicka ett mail och kolla, men det dröjer om inte szamer har några i lager…

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 10:24 som svar på: Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!

Jag har satt upp mig på ett par dakine handskar… Får dom troligen i början av nästa år, när szamer tar hem prylar igen…
    Kolla med surfbutiken.nu så kanske det kan dyka upp fler vantar så småningom.

• ola_p

ola_p

Medlem
    14 november, 2004 vid 10:21 som svar på: YELLOW PAGES FALL!!!

Om jag inte missminner mig så innehar fortfarande dave white speedrekordet för standardbrädor, någonstans i trakterna kring 41 knop på en sputnik…

• ola_p

ola_p

Medlem
    13 november, 2004 vid 21:22 som svar på: YELLOW PAGES FALL!!!

Jepp, och ett asymetriskt segel, speed seglar man bara åt ett håll… cool.gif

• ola_p

ola_p

Medlem
    13 november, 2004 vid 19:51 som svar på: Fyfan vilken fantastisk dag!!

Som inte fanns då jag skrev mitt inlägg… tongue.gif nu har jag läst det iaf…

• ola_p

ola_p

Medlem
    13 november, 2004 vid 19:50 som svar på: Prisa Gud! (Fredagen i Åsa)

Och första gången man seglar är det väldigt ovant att det är kraft i vågorna skall tilläggas…
    Men som sagt var så är det inte så elakt och man får ha otur om man skall slå sig, att prylarna kan bli lite slitna får man ta helt enkel….
    Efter att läst detta så kan man ju ångra att man inte bestämde sig för att åka upp… menmen…

• ola_p

ola_p

Medlem
    13 november, 2004 vid 16:39 som svar på: Fyfan vilken fantastisk dag!!

Vart tog detta inlägg vägen om man får fråga?

• ola_p

ola_p

Medlem
    12 november, 2004 vid 20:05 som svar på: Beerlanda i morgon…

Lejet var nog bättre isf… =) cleant och stort, dock lite halvkass vinkel men iaf…

Sida 196 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA