ola_p
Forumsvar skapade
-
Ja, jag håller på att bli sjuk… Fan om jag inte är frisk på måndag…

-
får förtydliga att jag enbart syftade på grafiken på chillin
-
uddevalla leverade 6.3 segling, fast det var stundtals lite för stort…
Blev lite kall om händerna på slutet, blir det kallare får man dra på sig handskarna… -
Hett…!
Vi vill se lite bildbevis när du e klar.. -
HAHA!!!
Tycker gorillan
e klart cool även om den e ful som stryk… Typ som goyabrädorna jag kommer köra framöver…
F2 verkar dock tänkt till lite på freestylesidan, chillin ser ju ruggigt läcker ut vad gäller grafiken… -
fyra bad day å tre t55or har jag hör mig jag önskade mig… kommer inte riktigt ihåg riktigt…
Ps. Klart du ska ha en buss, även om den ser ut som ett missfoster… (är det inte en hiace som MC kör runt i?)
-
Har märkt det… Vart tog mina klibbor vägen?!

-
Dom e fula som stryck, men en pensel, lite knarkade färger, lite flourocerande färger (eller hur fan det nu stavas)… så… kanske det kan bli något… Annars håller jag med tobbe, det är folka som gäller, våran t4a (motorn fram), kostade inte så jävla mkt… (typ 20papperslappar)
-
Just det, en eloge till styret…

-
”Du som riggar 3.7 när det blåser 20m/s” som det stod om stormtroopertröjan stämmer fint… Jag riggade 3.5 å drog ut i snittvind på 22.7, när det höll på att mörkna… märkligt att det går att bottensvänga med sånt tokdrag…
Fint att man fick tag på en.. -
En intressant fråga, vad väger de i verkligheten, den specade vikten e ju riktigt grym…
-
What!? Dom har ju helskön grafik! Kanske inte gör sig på skissbilder eller andreas sketna bild men… =)
-
Fina grejer det där… Man blir ju sugen!!!
-
Punta preta eller?
Ser helt sjukt ut!!!
Åker du å rekar i vår så drar jag ett år senare…