Forumsvar skapade

Sida 199 av 299
  • ola_p

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 15:25 som svar på: Sköna bilder

GRYMT

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 20:15 som svar på: …..

Det funkar nog det med…
    Jorå, nog brukar jag sätta en å annan vulcan, men oftast faller man ju på en spock istället…

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 20:06 som svar på: …..

Ofcourse! Hade varit grymt, mest orolig för att du är helt talanglös/att det kommer vara tokigt choppigt… Fan va länge sen det var jag tränade vulcan. Mest blivit spockträning med kass utdelning…

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 19:43 som svar på: …..

Hade du vetat hur min 4.1 ser ut så hade du aldrig lånat ut dina grejer!!! grin.gif Den har smakat lite stenar i åsa… laugh.gif
    Morgondagen blir nog fin, vi skall nog kunna lura i dig hur man sätter vulcan!!

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 20:42 som svar på: projekt?

Fyyyfaaan….
    Tror ni man klarar en sån på b kort eller bewhöver man för tungt släp också?
    Angående finanserna så kan väl jag ta detaljerna med tobbe i helgen då eller?

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 20:35 som svar på: FreeStyle Film

Finemang… Torö på lördag! cool.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 20:34 som svar på: FreeStyle Film

Tja, försöker jag titta på den på macen så får jag se ett bildspel(eller svartruta) med musik som laggar… blush.gif Förstår inte vad det är med pytttemjuk och derar program… när de inte ens klarar att spela sina egna format kan man ju börja undra… crazy.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 20:30 som svar på: Klitmöller lär gå av….

7 meter är fan inte litet…
    Hanstholm heter det för övrigt… Dags att fräscha upp geografikunskaperna rambo?

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 20:25 som svar på: FreeStyle Film

Jag tankar den så fort jag slipper wmw! mpg/mp4 for life!!! wink.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 20:24 som svar på: ska det va så här??

Jepp, men tyvärr är det lite dåligt med drag i resåren i min np sele. så den vandrar en del, men man blir handikappad med kroken för hårt så det får man väl ta… (dakineselarna verkar för övrigt bättre på den punkten dock)

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 09:44 som svar på: ska det va så här??

Jag har slutat spänna selen så hårt, skönt med lite rörelsefrihet å så orkar man lite längre…

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 09:37 som svar på: Hard Core-test!!

16st… kändes ju rätt ok…

• ola_p

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 08:50 som svar på: Söndag regn & rusk & kuling NordOst Gottskär?

Svar till:

INte omöjligt att jag dyker upp.. Men funderar lite på sjön Mjörn med.. Bor 5 min därifrån.. Funkar helt ok på NO. Eller ja. Inte sämre än något annat på västkusten.. crazy.gif

[/ QUOTE ]
    Uddevalla, sunningen kan vara helt grymt på ONO ge och ta några grader… Fast det är väl lite långt att åka om man bor i göteborg dock… Tyvärr missar jag söndagen då jag åker till stockholm två veckor framöver… frown.gif

• ola_p

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 12:03 som svar på: några snabba frågor?!

Haha, jo den ligger ju kvar i sjöboden… Faktum var ju att den sög hårt även modifierad, dock klart bekvämare än innan du ändrade den, tror det föll lite på att du inte satte nya pluggar för framstropparna. Man hade VÄLDIGT stance… Fast bra hade det väl ändå inte blivit.
    Håller med alla andra, köp nått lite nyare, typ 99-00 det är ju nästan gratis numera… shocked.gif

• ola_p

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 19:26 som svar på: Segel storlek – vind

Svar till:

tjoksmokk tongue.gif

[/ QUOTE ]
    HAHA!!!
    instämmer, kollat mätaren i apel när det är ssv-sv ( =mätaren stämmer) ok från 12-13 meter är 4.7 samt 63 liter vågis fina fisken…
    För att göra en lika fin uppställning som rambo så…
    köttfärg=Man kan segla 6.3 och 95liter freestyle
    kött med lila inslag= 5.6/5.3 med freestylen, kanske tillochmed 4.7, beroende på andelen lila…
    Lila: Vågbräda 63liter, 5.3 eller 4.7, är det ordentligt massivt lila så blir det 4.7
    Lila med mörklila fält: förmodligen bra drag i 4.1 men det kan vara ett snäpp större eller mindre beroende på…
    Mörklila: Nu börjar det bli skoj… 3.5, vågis, pyttefena och grymmedrag…

Sida 199 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA